Ceneo.pl to jeden z największych serwisów e-commerce w Polsce. Jesteśmy liderem wśród porównywarek cen i produktów w Europie. Od blisko 17 lat każdego dnia towarzyszymy milionom Polaków kupującym on-line. W czasie zakupów inspirujemy ich, wskazujemy im najkorzystniejsze oferty i pomagamy w bezpiecznych zakupach w sklepach internetowych. Współpracujemy z największymi sklepami i platformami sprzedażowymi z kraju i zagranicy. Nasz serwis tworzą specjaliści z różnych dziedzin, których łączy pasja, zaangażowanie w realizowane projekty i wspólne wartości. W czasie, jaki zajmuje przeczytanie tego opisu (30 sek.) Ceneo pomogło już kilkunastu tysiącom osób.
OBECNIE DO NASZEGO ZESPOŁU POSZUKUJEMY KANDYDATÓW NA STANOWISKO:
- obsługa zgłoszeń (mailowa i telefoniczna)
- czuwanie nad poprawnym działaniem wewnętrznych narzędzi oraz ich rozwój
- analiza raportów, wyciąganie wniosków i odpowiednie reagowanie
- optymalizacja powierzonych procesów
- wsparcie współpracujących z nami sklepów w zagadnieniach technicznych
- wsparcie użytkowników naszego serwisu w codziennych zakupach
- wiedza z zakresu budowy plików XML
- wiedza z zakresu platform sklepowych
- MS Excel – poziom średnio-zaawansowany
- samodzielność w podejmowaniu działań, rozwiązywaniu problemów i ustalaniu priorytetów
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- zaangażowanie i nieszablonowe podejście do zlecanych zadań
- stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- elastyczne godziny pracy
- pracę w nowoczesnym biurze na terenie Business Garden we Wrocławiu
- możliwość doskonalenia języka angielskiego w ramach darmowych kursów
- różnorodny pakiet benefitów dla Ciebie i Twoich bliskich (m.in. prywatną opiekę medyczną, karty restauracyjne i multisport oraz wiele innych)
- dostęp do strefy Chillout wyposażonej m.in. gry i wygodne hamaki
- miejsce garażowe dla rowerów wraz z infrastrukturą (szatnia + prysznic)
- udział w sekcjach sportowych m.in. piłka nożna, drużyna biegowa