Czym więc jest ta praca? To sztuka słuchania, empatii i szybkiego rozwiązywania problemów.
Praca stacjonarna w biurze w Krakowie (Podgórze), Gdańsku (Oliwa) lub Warszawie (Mokotów).
Specjalista ds. obsługi pasażerów linii lotniczej RYANAIR w języku obcym (niemieckim, francuskim lub włoskim)
Oferujemy:
- Profesjonalne, płatne szkolenie wdrażające;
- Możliwość pracy dla międzynarodowej linii lotniczej w nowoczesnym biurze;
- Elastyczne godziny pracy - idealna opcja dla studentów - działamy 7 dni w tygodniu;
- Wsparcie od kolegów, kadry i nie tylko - każdy pamięta swój pierwszy dzień!;
- Możliwość awansu i rozwoju - prowadzimy wewnętrzne rekrutacje;
- Codzienny kontakt z żywym językiem, czyli potężną dawkę cennego doświadczenia;
- Fajne wynagrodzenie + premie;
- Kartę Multisport, żeby ‘zacząć od jutra’ ;)
- W pełni wyposażone biuro - automaty, lodówki, mikrofale, etc.;
- Konkursy na wygranie lotów, różnego rodzaju szkolenia;
- Świętujemy dzień pizzy, tłusty czwartek i inne atrakcje!
Oczekiwania:
- Znajomość języka włoskiego, francuskiego lub niemieckiego - min. B2 w mowie i piśmie;
- Dyspozycyjność min. 100h w miesiącu;
- Dobra obsługa komputera;
- Nie masz doświadczenia? Z nami je zdobędziesz;
- Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole - jak i indywidualnie, uczciwość, punktualność, organizacja pracy oraz ustalanie priorytetów.
Poszukiwane osoby:
- Znają język obcy na poziomie B2; niemiecki, włoski, francuski;
- Celujemy w studentów, osoby bez doświadczenia;
- Szukają kursów językowych, pracy z językiem, kontaktu z żywym językiem obcym;
- Maturzyści, którzy znają języki obce i piszą z nich maturę w tym roku;
- Chcemy dotrzeć do kandydatów pasywnych, którzy chcą wejść na rynek pracy ale myślę, że muszą mieć doświadczenie (my go nie wymagamy i uczymy wszystkiego);
- Kandydat musi umieć obsługiwać komputer;
- Osoby mieszkające za granicą, które wróciły do Polski i znają te języki.
Czym się zajmujemy?
- Nie tylko pomagamy rozwiązywać problemy, ale również budujemy relacje, które wzmacniają zaufanie między firmą, a klientem;
- Odbieramy połączenia przychodzące - nic nie sprzedajemy ;)
- Obsługujemy live chaty, gdzie kontaktują się z nami klienci linii Ryanair;
- Odpisujemy na korespondencję mailową i rozwiązujemy drobne zażalenia;
- Rozwiązujemy bieżące problemy pasażerów;
- Obsługujemy konkretne programy - wszystkiego Cię nauczymy.
Jeśli warunki Ci odpowiadają - odpraw się z nami na najbliższy lot ku karierze - APLIKUJ!