Będzie efektywnie budować dobre relacjami z kluczowymi klientami oraz koordynować realizację zobowiązań,
wynikających z kontraktów. Może awansować na stanowisko Koordynatora Kluczowych Kontraktów.
Specjalista ds. Obsługi Kontraktów
Miejsce pracy: Warszawa
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- zarządzanie usługami realizowanymi dla klientów oraz zapewnienie wysokiej jakości obsługi
- weryfikację i aktualizację zgłoszeń (rozwiązywanie bieżących problemów z Klientem)
- rozliczanie usług (zlecanie fakturowania usług)
- obsługę reklamacji, kontrolę zleceń przeterminowanych
- kontakty, utrzymywanie relacji z klientami (w tym wizyty w siedzibie Klienta)
- okresowe mierzenie i raportowanie kluczowych parametrów usług zdefiniowanych w umowach
- współpracę z innymi działami firmy
Wymagania:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne lub techniczne w obszarze informatyki (mile widziane również osoby w trakcie studiów)
- umiejętność pracy w zespole
- znajomość języka angielskiego
- umiejętność planowania i organizacji własnej pracy
- samodzielność i skrupulatność, wysoka kultura osobista, sprawna komunikacja interpersonalna
- sprawna obsługa komputera i aplikacji biurowych (w tym dobra znajomość Excela)
Mile widziane:
- doświadczenie w usługach IT
- znajomość Wikikod lub chęć nauki
Oferujemy:
- ciekawą pracę w doskonałej atmosferze
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- możliwość skorzystać z systemu benefitów w tym prywatnej opieki medycznej
- pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku