Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Tychy
Specjalista ds. obsługi klientów z j. niemieckim

Specjalista ds. obsługi klientów z j. niemieckim

ATERIMA
Tychy
praca stacjonarna
2549 dni temu

Jesteśmy agencją zatrudnienia z siedzibą w Krakowie, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 7085. Działamy w całej Polsce, zawsze etycznie i zgodnie z zasadami. Zamiast szukać dróg na skróty, stawiamy na odpowiedzialność. Zgłoś się do nas - mamy dla Ciebie pracę.

Specjalista ds. obsługi klientów z j. niemieckim
Nr ref.: SDO/TY/07/2017
Miejsce pracy: Tychy
Zgłoś się do nas, jeśli:
  • posiadasz wykształcenie średnie lub wyższe - mile widziane o profilu technicznym
  • możesz pochwalić się min. rocznym doświadczeniem w obsłudze klienta w dziale sprzedaży (branża B2B)
  • znasz języki obce: niemiecki na poziomie bardzo dobrym oraz angielski na poziomie komunikatywnym (min. poziom B1)
  • jesteś biegły w obsłudze komputera (MS Office)
  • znasz systemy: produkcyjny (np. AAS), obsługi klienta (np. KSC), reklamacyjny (np. NCRA), zarządzania ilościami mate-riału wstępnego - mile widziane
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
  • sprawdzanie zamówień oraz umów nadesłanych przez klienta pod względem zgodności z ofertą oraz zasadami działania firmy
  • przygotowanie i przesłanie klientowi potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji, z podaniem wszelkich warunków.
  • poszukiwanie wyrobu gotowego pod zamówienie klienta, optymalnego z punktu widzenia efektywności i opłacalności produkcji
  • zlecanie materiału do produkcji, z podaniem wszelkich niezbędnych parametrów logistycznych oraz technicznych (ilość, wymiary, zakresy tolerancji wymiarów oraz wagi itd.) w oparciu o potwierdzenie zamówienia, odpowiednie normy branżowe, bądź indywidualne specyfikacje materiałowe klienta
  • rozpisywanie potwierdzenia zamówienia klienta
  • sprawdzanie otrzymanych potwierdzeń do zamówień materiału wstępnego (ceny, terminy, gatunki, wymiary, ilości i inne parametry techniczne)
  • kontrola przebiegu przygotowania materiału wejściowego oraz produkcji i wysyłki /załadunku
  • rozpisanie zlecenia transportowego
  • prowadzenie przejrzystej i rzetelnej dokumentacji transakcji handlowych
  • ocena zadowolenia klienta (CSM)
  • dbałość o nienaganne relacje z klientami
  • czynna współpraca ze wszystkimi działami przedsiębiorstwa w celu realizacji strategii i osiągania celów założonych przez władze firmy
Wybranym kandydatom zaoferujemy:
  • umowę o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • premie uznaniowe uzależnione od osiąganych wyników
  • atrakcyjny pakiet socjalny
  • narzędzia pracy (telefon)
APLIKUJ!
Nie zapomnij dopisać klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”