Ogłoszenie numer: 947574, z dnia 2016-01-27
Korporacja STARLIFE jest prywatną firmą, będącą producentem i wyłącznym dystrybutorem suplementów diety o najwyższej jakości.
W związku z intensywnym rozwojem firmy, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska
- obsługa infolinii - profesjonalna obsługa (telefoniczna i mailowa) klientów na rynku polskim,
- obsługa posprzedażowa klienta – zapytania / przyjmowanie ewentualnych reklamacji,
- dbanie o wysoki poziom obsługi oraz pozytywny wizerunek firmy na rynku,
- profesjonalna, kompleksowa obsługa klientów firmy zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardami,
- współpraca z innymi działami firmy w zakresie prowadzonych projektów,
- uczestnictwo w regionalnych szkoleniach i treningach firmowych.
Wymagania
- wykształcenie minimum średnie,
- doświadczenie w obsłudze klienta / doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta,
- biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office,
- komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów z klientami,
- wysoka kultura osobista,
- zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone zadania,
- dobra organizacja pracy, samodzielność w działaniu, wielozadaniowość,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- języki obce mile widziane,
- prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
- ciekawą i pełną wyzwań pracę w Dziale Obsługi Klienta prężnie rozwijającej się firmy,
- szkolenie wstępne,
- pracę w kameralnym zespole,
- przyjazną, kreatywną atmosferę
- pracę w komfortowym biurze,
- współpracę na podstawie własnej działalności gospodarczej,
- satysfakcjonujące wynagrodzenie,
- niezbędne narzędzia pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.