Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Inter Europol S.A.   Marki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Główne zadania: Przyjmowanie zamówień od klientów, kierowców oraz przedstawicieli handlowych (telefonicznie, mailowo), Analiza zamówień po kątem minimum logistycznego oraz dostępności asortymentu, Uzgadnianie terminów dostaw z Klientami, Przygotowywanie do zamówień dokumentów...
  • Customer Service Specialist with Czech

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You are a native...
  • Customer Service Specialist with Slovenian

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You are a native...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Komunikacja telefoniczna i mailowa z klientami. Informowanie o produktach i usługach. Obsługa zamówień i infolinii. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
  • Konsultant ds. wsparcia klienta

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   4 770 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Oferujemy stanowisko, na którym będziesz odpowiedzialny za bezpośrednią komunikację z klientami za pomocą telefonu, e-maila, czatu i mediów społecznościowych. Twoim zadaniem będzie informowanie o produktach i usługach, przetwarzanie zamówień oraz rozwiązywanie problemów klientów. Do...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów. Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Miejsce pracy: Praca 100% zdalna (z terenu Polski) Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta poprzez kontakt mailowy, chat i połączenia telefoniczne; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...
  • Koordynator Wsparcia EAP

    EAP24   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  kontrakt B2B  pełny etat
    4 dni
    Główne zadania: Koordynowanie webinarów oraz szkoleń realizowanych dla Klientów EAP24; Prowadzenie webinarów informacyjnych (w języku polskim i angielskim) Koordynowanie zgłoszeń klientów korzystających ze wsparcia EAP we współpracy z psychologami lub prawnikami; Poradnictwo...
  • Specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim - branża beauty

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: Prowadzenie rozmów telefonicznych i mailowych z klientami; Udzielanie informacji na temat danego produktu i usługi; Realizowanie zamówień telefonicznych i mailowych - obsługa infolinii; Kreowanie pozytywnego wizerunku klienta;
  • Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Centralny Punkt Obsługi Klienta Główne obowiązki: obsługa Recepcji Głównej ALK, udzielanie informacji i dbanie o pozytywny wizerunek Uczelni, przyjmowanie i nadzór realizacji zadań w systemach zgłoszeniowych, obsługa centrali telefonicznej (wraz z systemami teleinformatycznymi),...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta

KGL S.A.
Czosnów
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
740 dni temu

KGL S.A. to elastyczny i uniwersalny producent opakowań z tworzyw sztucznych. Spółka produkuje folie oraz opakowania z tworzyw sztucznych przy wykorzystaniu metod ekstruzji, termoformowania i wtrysku.

 

Obecnie poszukujemy pracownika na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Czosnów
Oferujemy
  • wynagrodzenie zasadnicze oraz premię kwartalną
  • prywatną opiekę medyczną Medicover
  • kartę Multisport
  • ubezpieczenie grupowe PZU
  • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń socjalnych (bony świąteczne, paczki upominkowe, pożyczki celowe itp.)
Twój zakres obowiązków:
  • budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami firmy
  • obsługa zamówień Klientów – potwierdzanie terminu realizacji dostaw Klientom, negocjowanie terminów dostaw
  • doradztwo w zakresie doboru zamienników
  • rozliczanie współpracy z Klientami
  • rozwiązywanie bieżących problemów związanych ze współpracą z Klientami
  • nadzór nad płatnościami Klientów i spływem należności
  • współpraca z Działem Handlowym, Działem Planowania Produkcji, Działem Logistyki oraz Działem Administracji Reklamacji
  • przestrzeganie warunków współpracy ustalonych z Klientami
  • aktywne tworzenie pozytywnego wizerunku firmy u Klientów
Nasze wymagania:
  • wykształcenie minimum średnie
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
  • co najmniej kilkumiesięczne doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta
  • otwartość, chęć uczenia się i poznawania oferty firmy
  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • umiejętność efektywnego komunikowania się i budowania relacji
  • łatwość w obsłudze programów i rozwiązań informatycznych stosowanych do zarządzania współpracą z klientami
Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do KGL S.A. wyrażasz zgodę na przetwarzanie przez KGL S.A. z siedzibą w Klaudynie (05-080), przy ul. Gen. Władysława Sikorskiego 17, posiadająca numer REGON: 017427662, numer NIP: 1181624643 oraz numer KRS: 0000092741, tel.: +48 22 321 30 00, fax: +48 22 321 30 09, Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez KGL S.A. danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktu

W spółce KGL S.A. z siedzibą w Klaudynie nie powołano inspektora ochrony danych osobowych w rozumieniu rozdziału IV sekcji 4 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie Pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.

Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi do czasu uprawomocnienia się orzeczenia kończącego postepowanie w spawie.

Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji oraz złożenia ewentualnej oferty zatrudnienia na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres trwania procesu rekrutacji, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach nie dłużej niż do momentu wycofania zgody.

Twoje dane osobowe mogą być udostępnione wyłącznie organom upoważnionym na podstawie odrębnych przepisów prawa oraz umów.
Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy.
Masz prawo uzyskania standardowych klauzul umownych.
W razie pytań możesz się z nami skontaktować telefonicznie, listownie lub pod adresem kbi@kgl.pl.
 

Poznaj

KGL S.A.

O spółce KGL

KGL S.A. to polska spółka notowana na giełdzie, zajmującą się produkcją i sprzedażą folii oraz opakowań z tworzyw sztucznych, a także dystrybucją granulatów tworzyw sztucznych oraz importem surowców i półproduktów z ponad 25-letnim doświadczeniem na rynku. Od lat koncentrujemy działania na zwiększeniu skali działalności produkcyjnej. W tym zakresie sukcesywnie rozbudowujemy zaplecze produkcyjne poprzez zakup i budowę hal produkcyjnych i magazynowych oraz zakup maszyn i urządzeń. Posiadamy nowoczesne Centrum Badań i Rozwoju (CBR), w którym opracowywane są projekty nowych, innowacyjnych produktów oraz własną narzędziownie.
KGL JAKO PRACODAWCA

W całej Grupie KGL pracuje łącznie 750 osób w kilku lokalizacjach. Pomimo ogromnej skali działalności, w codziennym zarządzaniu dokładamy starań, aby spółka zachowała swój pierwotny charakter i aby każdy z naszych Pracowników czuł się częścią wielkiej rodziny KGL.

Jako Pracodawca dbamy o terminowość wypłat wynagrodzenia, doskonalimy nasze systemy premiowe, a także ich sprawiedliwe przydzielanie oraz rozbudowujemy kafeterię benefitów. Każdy z naszych Pracowników jako dodatek otrzymuje opiekę medyczną oraz kartę Multisport lub bilety do kina czy teatru.
 
Dynamika rozwoju naszego biznesu sprawia, że każdy nowy Pracownik może wykazać się inicjatywą i realizować nie tylko wypracowane standardy ale również własne pomysły.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Inter Europol S.A.   Marki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Główne zadania: Przyjmowanie zamówień od klientów, kierowców oraz przedstawicieli handlowych (telefonicznie, mailowo), Analiza zamówień po kątem minimum logistycznego oraz dostępności asortymentu, Uzgadnianie terminów dostaw z Klientami, Przygotowywanie do zamówień dokumentów...
  • Customer Service Specialist with Czech

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You are a native...
  • Customer Service Specialist with Slovenian

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You are a native...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Komunikacja telefoniczna i mailowa z klientami. Informowanie o produktach i usługach. Obsługa zamówień i infolinii. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
  • Konsultant ds. wsparcia klienta

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   4 770 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Oferujemy stanowisko, na którym będziesz odpowiedzialny za bezpośrednią komunikację z klientami za pomocą telefonu, e-maila, czatu i mediów społecznościowych. Twoim zadaniem będzie informowanie o produktach i usługach, przetwarzanie zamówień oraz rozwiązywanie problemów klientów. Do...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów. Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Miejsce pracy: Praca 100% zdalna (z terenu Polski) Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta poprzez kontakt mailowy, chat i połączenia telefoniczne; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...
  • Koordynator Wsparcia EAP

    EAP24   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  kontrakt B2B  pełny etat
    4 dni
    Główne zadania: Koordynowanie webinarów oraz szkoleń realizowanych dla Klientów EAP24; Prowadzenie webinarów informacyjnych (w języku polskim i angielskim) Koordynowanie zgłoszeń klientów korzystających ze wsparcia EAP we współpracy z psychologami lub prawnikami; Poradnictwo...
  • Specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim - branża beauty

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: Prowadzenie rozmów telefonicznych i mailowych z klientami; Udzielanie informacji na temat danego produktu i usługi; Realizowanie zamówień telefonicznych i mailowych - obsługa infolinii; Kreowanie pozytywnego wizerunku klienta;
  • Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Centralny Punkt Obsługi Klienta Główne obowiązki: obsługa Recepcji Głównej ALK, udzielanie informacji i dbanie o pozytywny wizerunek Uczelni, przyjmowanie i nadzór realizacji zadań w systemach zgłoszeniowych, obsługa centrali telefonicznej (wraz z systemami teleinformatycznymi),...