Ogłoszenie numer: 661345, z dnia 2015-04-09
Vercom S.A.
VERCOM S.A. – to dynamiczna firma świadcząca usługi w nowoczesnym modelu SaaS dla klientów biznesowych. Swoje usługi świadczymy w oparciu o stworzone przez nas platformy: REDLINK.pl, EMAILlabs.pl oraz REDSALES.pl.
Aktualnie poszukujemy w naszej centrali w Poznaniu zaangażowanej osoby na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi Klienta
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska
Czas pracy: od poniedziałku do piątku, godz. 9:00-17:00 lub 10:00-18:00
Zadania:
- bieżąca obsługa Klientów (telefon/mail);
- przygotowywanie i przeprowadzanie kampanii SMS, EMAIL oraz ich analiza;
- przygotowywanie raportów, zarządzanie bazami danych.
Wymagania
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów niestacjonarnych (studenci III, IV i V roku);
- znakomita organizacja pracy i skrupulatność;
- biegła znajomość narzędzi IT, w szczególności MS Excel;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
- mile widziane doświadczenie w pracy przy bazach danych i systemach CRM oraz znajomość tematyki e-mail i mobile marketingu;
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
- energia, inicjatywa i pasja w działaniu, poparta systematycznością.
Oferujemy
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia przy prowadzeniu projektów dla najbardziej znanych marek;
- stabilną, ciekawą i rozwojową pracę w młodym, pełnym energii zespole;
- przyjazną atmosferę pracy (dodatkowo: karta multisport, zajęcia z j. angielskiego, funroom, pakiet medyczny);
- stabilne warunki pracy (umowę o pracę lub inna forma uzgodniona z kandydatem).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.