Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Aktualnie do lokalizacji w Poznaniu poszukujemy osób, które chciałyby rozpocząć pracę na Infolinii przychodzącej i zdobyć doświadczenie w branży Call Center.
- telefoniczna obsługa połączeń w ruchu przychodzącym (nic nie sprzedajemy :))
- obsługa klienta w zakresie dróg płatnych w Polsce,
- wprowadzanie danych do systemów,
- przyjmowanie zgłoszeń od Klientów oraz pomoc w ich rozwiązywaniu.
- umiejętności swobodnego prowadzenia rozmów telefonicznych w języku polskim,
- mile widziana znajomość języka rosyjskiego, niemieckiego lub angielskiego,
- kreatywności i wysokiej kultury osobistej,
- mile widziane doświadczenie w pracy z klientami,
- gotowości do podjęcia pracy już od zaraz,
- optymistycznego nastawienia.
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (w dowolnym wymiarze – preferowane min. ½ etatu),
- elastyczne godziny pracy w zakresie 24h + weekendy
- gwarantowana podstawa + system premiowy,
- gwarantowany dodatek za znajomość języka obcego,
- benefity: kartę Multisport, opiekę medyczną,
- pełne szkolenie umożliwiające samodzielną pracę,
- pracę w zgranym, przyjaznym, międzynarodowym zespole,
- miłą atmosferę i swobodny dress-code,
- biuro zlokalizowane w Poznaniu w samym centrum,
- docelowo możliwość pracy zdalnej dla samodzielnych doradców po okresie wdrożeniowym.
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.