Ogłoszenie numer: 580125, z dnia 2014-12-31
Mass Contact Center Sp. z o.o.
W związku z rozwojem firmy Mass Contact Center Sp. z o.o,
Autoryzowanej Infolinii Tauron Polska Energia S.A., zatrudnimy pracowników na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Zielona Góra
Nr Ref.: SDS/ZZ/12/2014
Opis stanowiska
- Telefoniczny kontakt z Klientami - obsługa bieżących umów Klientów
- Prowadzenie kampanii pozyskaniowych
- Wprowadzanie i monitoring umów Klientów
- Przedstawianie Klientowi aktualnej oferty Firmy
Wymagania
- Zaangażowanie i chęć do nauki - przejdziesz specjalistyczne szkolenia poparte certyfikatem!
- Nienaganna dykcja
- Kreatywność w działaniu
- Otwartość i chęć dążenia do celu
Oferujemy
- Szkolenie stanowiskowe i produktowe przygotowujące do rozpoczęcia pracy
- Opiekę Lidera
- Przejrzysty system wynagrodzeń
- Pracę w miłej atmosferze, w dynamicznie rozwijającym się zespole
W związku z otwarciem nowych projektów - możliwość awansu wewnątrz firmy!
Wynagrodzenie:
- Gwarantowana podstawa za godzinę pracy od 8,00-11,00 zł brutto za godzinę
- Dodatkowo prowizja za wyniki
- Cykliczne konkursy z nagrodami rzeczowymi i pieniężnymi
- Ubezpieczenie grupowe i Opieka medyczna PZU ZDROWIE
Chcesz się rozwijać? My także...dlatego potrzebujemy CIEBIE!
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.