Tworzymy dla naszych klientów spersonalizowane rozwiązania – świadczymy kompleksowe usługi w zakresie wynajmu i serwisu tekstyliów dla każdego rodzaju działalności. Oferujemy odzież ochronną i roboczą, maty podłogowe oraz urządzenia z szeroko rozumianego zakresu utrzymania czystości.
Współpracujemy z tysiącami europejskich przedsiębiorstw, które zapewniają produkty i usługi, będące częścią naszego codziennego życia. Nasi klienci mają pewność, że produkty, których potrzebują będą we właściwym miejscu o właściwym czasie – czyste i sprawdzone. 45 000 naszych pracowników w 28 krajach czuwa nad prawidłowym funkcjonowaniem tego procesu.
Aktualnie do naszego powstającego Zakładu w Tarnowie poszukujemy osoby na stanowisko:
- Blisko 50,000 pracowników
- Jesteśmy obecni w 440 lokalizacjach
- Obsługujemy 400,000 klientów
- Generujemy €3.1 miliarda obrotu
- Administracyjna obsługa spraw związanych ze współpracą z Klientami,
- Rejestrowanie dokumentów w wewnętrznym systemie informatycznym,
- Prowadzenie procesu reklamacji,
- Prowadzenie rozmów z Klientami, udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe,
- Redagowanie pism, przygotowywanie zestawień i raportów na potrzeby Klientów i przełożonego.
- Wykształcenie średnie lub wyższe,
- Doświadczenie w pracy biurowej i kontakcie z klientem,
- Znajomość MS Office (w tym Excel na poziomie dobrym),
- Prawo jazdy kat. B mile widziane,
- Wysokie umiejętności komunikacyjne,
- Odpowiedzialność, uczciwość, umiejętność znajdowania rozwiązań,
- Dobra organizacja pracy.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, w firmie o wiodącej pozycji rynkowej,
- Pracę w nowoczesnym Zakładzie,
- Laptop, telefon komórkowy,
- Pracę w kompetentnym zespole,
- Prywatną opiekę medyczną, pakiet socjalny (bony świąteczne, wczasy pod gruszą itp.), dofinansowanie do karty sportowej,
- Możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego.
- Swobodna atmosfera pracy
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych
- Ogólnodostępny parking dla pracowników
- Work-life balance
- Ekspres do kawy i dobre wyposażenie socjalne
- Umowa o pracę i przejrzyste warunki wynagrodzenia
Poznaj
Elis Polska
Dlaczego warto?
Zapewniamy naszym Klientom możliwość korzystania z wielu produktów na zasadzie wynajmu, eliminując konieczność ich kupowania. Nasze produkty są projektowane i modernizowane w celu zapewnienia najwyższej jakości i trwałości.
W Elis największą siłą są pracownicy. Zwracamy szczególną uwagę na ich dobre samopoczucie, szkolenia i rozwój osobisty. Nasza polityka kadrowa opiera się na czterech filarach: pozyskaniu talentów, zapewnianiu im rozwoju, szkoleniu oraz ich dalszemu rozwijaniu. W Elis dbamy o to, aby każdy pracownik mógł realizować się w Grupie zgodnie ze swoimi umiejętnościami, potrzebami szkoleniowymi i ambicjami. Stawiamy na wzajemny szacunek, zaufanie i zaangażowanie. Oferujemy naszym pracownikom perspektywę kariery w profesjonalnej, międzynarodowej organizacji.
Proces rekrutacji
- Krok Rozmowa telefoniczna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne
- Krok Propozycja współpracy