Bank Ochrony Środowiska S.A.
poszukuje kandydata na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Poszukujemy osoby, do której zadań należeć będzie:
- budowanie i podtrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami i przyszłymi Klientami Banku,
- obsługę Klientów (indywidualnych i firmowych) w ramach połączeń przychodzących w oparciu o najwyższe standardy jakości obsługi;
- wsparcie klientów w zakresie obsługi bankowości internetowej i kart płatniczych;
- przyjmowanie i realizację dyspozycji klientów;
- obsługę korespondencji elektronicznej;
- informowanie o dostępnych produktach i usługach w Banku w ramach telefonów przychodzących;
- obsługę kampanii informacyjnych i obsługowych w ramach połączeń wychodzących.
Czego koniecznie oczekujemy?
- umiejętności logicznego i płynnego konstruowania wypowiedzi nawet pod presją stresu;
- zaangażowania i postawy proklienckiej,
- umiejętności sprawnej obsługi komputera oraz pakietu MS Office;
- podstawowej znajomości i umiejętności stosowania zasad prostego języka w mowie i piśmie;
- nastawienia na osiąganie celów i silne zorientowanie na wynik;
- silnej motywacji do pracy z klientami w oparciu o najwyższe standardy;
- gotowości do pracy w trybie zmianowym (pracujemy od poniedziałku do piątku od 07:45 do 21:00 a w soboty od 10:00 do 18:00) – wolne niedziele i święta;
- odporności na stres;
- umiejętności szybkiego uczenia się, w tym również umiejętności samokształcenia;
- samodzielności,
- odpowiedzialności za powierzone zadania;
Jeżeli spełniasz powyższe oczekiwania, to ZNAK, że powinniśmy się spotkać i porozmawiać!
Dodatkowe atuty? Jeżeli je masz, to chętnie je potwierdzimy!
- pozytywne nastawienie do ludzi i świata;
- znajomość obsługi systemu DEF3000;
- doświadczenie w telefonicznej obsłudze produktów bankowych lub finansowych
- doświadczenie w obsłudze korespondencji elektronicznej, w tym obsługa czata.
Co oferujemy?
Dbamy o naszych pracowników i dzięki pracy z nami zyskujesz:
- możliwość rozwoju w jedynej takiej instytucji z misją ekologiczną o ugruntowanej pozycji na rynku
- bogaty pakiet benefitów pozapłacowych: prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie, karta Multisport, świadczenia świąteczne, projekty wolontariackie/ekologiczne i dzień wolny z tytułu wolontariatu, sekcje sportowe, dostęp do biblioteki e-booków i audiobooków
Przekonaliśmy Cię, że warto? My już wiemy, że TAK! Teraz Ty sprawdź czego oczekujemy od kandydatów.