Aktualnie do naszego zespołu Dohler Polska Sp. z o.o. poszukujemy osoby, która posiada doświadczenie w obsłudze zamówień od Klientów oraz organizacji dostaw towaru:
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Kozietuły Nowe k. Mogielnicy
Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie zapewnienie sprawnej i terminowej obsługi zamówień od Klientów, organizowanie dostaw towaru do Klienta, jak również:
- Bezpośredni kontakt z Klientem w zakresie realizacji zamówień
- Kompleksowa obsługa reklamacji wpływających od Klientów
- Planowanie i koordynacja wysyłek towaru: kontakt z firmami spedycyjnymi, kompletowanie dokumentacji (certyfikaty, specyfikacje itp.)
- Prowadzenie bazy danych Klientów i ich aktualizacja
- Bieżąca współpraca z Działem Handlowym
- Raportowanie sprzedaży w oparciu o dane systemowe z podziałem na poszczególnych Klientów
- Wprowadzanie zamówień do systemu SAP, oraz zapewnienie ich realizacji, m.in. sprawdzenie dostępności towarów, rezerwacja w systemie
- Wystawianie dokumentów sprzedażowych w SAP (faktury sprzedaży, faktury korygujące oraz noty obciążeniowe)
- Wprowadzanie zamówień do Kalendarza Dostaw oraz ich bieżąca aktualizacja
- Współpraca z magazynami zewnętrznymi
- Współpraca ze spółkami powiązanymi w ramach Grupy Döhler w zakresie planowania załadunków towarów i ustalania terminów realizacji dostaw oraz realizacji wysyłek.
Od idealnego kandydata oczekujemy:
- Min. 2-letniego doświadczenia w zakresie obsługi Klienta, lub na podobnym stanowisku
- Znajomości jęz. angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (tel/mail)– warunek konieczny
- Znajomości zagadnień z zakresu logistyki
- Znajomości MS-Office (SAP mile widziane)
- Praktycznej umiejętności komunikowania się (również w jeż. angielskim) z kontrahentami: mail, telefon
- Bardzo dobrze rozwiniętych umiejętności organizacyjnych
- Umiejętności przewidywania, planowania
- Umiejętności samodzielnego rozwiązywania problemów i sytuacji konfliktowych – odporność na stres
- Chęci podnoszenia własnych kwalifikacji
- Pozytywnego nastawienia i otwartości – praca w dużym zespole pod presją czasu
Co zyskasz dołączając do nas?
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia (stała pensja i comiesięczna premia)
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych w formie szkoleń oraz kursów językowych
- Rozbudowany pakiet benefitów i świadczeń socjalnych m.in. ubezpieczenie na życie i opieka medyczna za symboliczne 1 zł oraz korzystne warunki dla członków rodziny
- Elastyczny system czasu pracy (home office łączony z pracą w biurze)