Colorland.Team to grupa firm i marek, które działają w obszarze druku cyfrowego, fotografii, poligrafii i nowoczesnego introligatorstwa.
nPhoto to nasza ekskluzywna marka fotoproduktów, których odbiorcami są profesjonalni fotografowie. Każdego dnia dostarczamy naszym klientom na całym świecie to, co najważniejsze - uchwycone wspomnienia i utrwalone emocje.
Zawsze perfekcyjnej jakości i zawsze przykładając maksimum uwagi do tego, aby nie tylko nasz produkt, ale też doświadczenie zakupowe było dla każdej osoby wyjątkowym doświadczeniem.
To wszystko sprawia, że jesteśmy doceniani w kolejnych krajach, m.in. Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Niemczech, czy Austrii.
- pierwsza linia wsparcia dla klienta anglojęzycznego
- kompleksowa obsługa mailowa i telefoniczna klientów na rynku USA
- weryfikacja i przyjmowanie zamówień w systemie
- rozpatrywanie reklamacji
- prowadzenie ewidencji reklamacji
- kontakt z opiekunami firm kurierskich
- kontakt z działami produkcyjnymi odnośnie realizowanych zamówień
- obsługa Live Chata
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min.C1)
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera i programów biurowych
- podstawowa wiedza na temat grafiki komputerowej
- bardzo dobra komunikatywność i empatia
- gotowość do pracy w godzinach wieczornych i nocnych (13:00-01:00)
- sumienność i umiejętność organizacji pracy własnej
- wielozadaniowość i podzielność uwagi
- zdolność samodzielnego podejmowania decyzji
- pracę w międzynarodowym środowisku
- samodzielne stanowisko w ramach zgranego kilkuosobowego zespołu
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w dużej firmie produkcyjnej
- różnorodne zadania i nieformalną atmosferę pracy
- możliwość skorzystania z pakietu benefitów
- praca zdalna i stacjonarna w siedzibie firmy - Rzeszów / Zaczernie 190