Aktualnie do naszego zespołu w Branży Badań Kosmetyków i Chemii Gospodarczej poszukujemy kandydata/kandydatki na stanowisko:
Pozwól, że od razu wyjaśnimy jaki kandydat na Specjalistę ds. Obsługi Klienta jest dla nas najcenniejszy: taki, który dba o długoterminowe relacje z klientami i współpracownikami, czyli jest nastawiony na komunikację i współpracę. Poza tym, ceni sobie dynamiczną pracę i jest przy tym skuteczny - definiuje problemy, ich przyczyny i proponuje rozwiązania. Aha, stawiamy na przedsiębiorczość i doskonalenie, a o wiedzę i narzędzia się nie obawiaj – dostarczamy od pierwszych dni pracy.
Najważniejsze na tym stanowisku to przygotowywanie ofert na zapytania Klientów, wysyłanie sprawozdań z badań, obsługa administracyjna - wystawianie faktur.
- umowę o pracę z wypłatą na czas
- prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie
- laptop i telefon służbowy z możliwością korzystania do celów prywatnych
- dofinansowanie za udział w zawodach sportowych oraz firmową koszulkę
- weekendy wolne od pracy
- pracę także w trybie zdalnym
- możliwość korzystania z benefitów w ramach ZFŚS (dofinansowanie do wczasów, wypoczynku dla dzieci)
- dofinansowanie do karty Multisport
- wykształcenie min. średnie
- twoje wykształcenie jest w obszarze kosmetologii
- znasz język angielski tak, że swobodnie opowiesz o sobie i swojej pracy
- znasz system IFS (min. zatwierdzanie faktur)