J. S. HAMILTON POLAND Sp. z o.o. (www.hamilton.com.pl)
jest największą w Polsce firmą świadczącą niezależne usługi w zakresie badań,
ekspertyz jakościowych i szkoleń, dysponującą siecią laboratoriów analitycznych.
Aktualnie do naszego zespołu w Branży Badań Produktów Żywnościowych poszukujemy kandydata/kandydatki na stanowisko:
Pozwól, że od razu wyjaśnimy jaki kandydat na Specjalistę ds. Obsługi Klienta jest dla nas najcenniejszy: taki, który ma wykształcenie chemiczne lub pokrewne, po to, aby dobrze się poruszał w obszarze badań laboratoryjnych.
Także taki, który dba o długoterminowe relacje z klientami i współpracownikami, czyli jest nastawiony na komunikację i współpracę. Poza tym, ceni sobie dynamiczną pracę i jest przy tym skuteczny - definiuje problemy, ich przyczyny i proponuje rozwiązania. Aha, stawiamy na przedsiębiorczość i doskonalenie, a o wiedzę i narzędzia się nie obawiaj – dostarczamy od pierwszych dni pracy.
Najważniejsze na tym stanowisku to współpraca z Klientem od momentu otrzymania zlecenia badania do oddania próbki do laboratorium.
- umowę o pracę z wypłatą na czas
- prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie
- laptop i telefon służbowy z możliwością korzystania do celów prywatnych
- dofinansowanie za udział w zawodach sportowych oraz firmową koszulkę
- weekendy wolne od pracy
- pracę także w trybie zdalnym
- możliwość korzystania z benefitów w ramach ZFŚS ( dofinansowanie do wczasów, wypoczynku dla dzieci )
- dofinansowanie do karty Multisport
- wykształcenie w obszarze: chemii, technologii żywności, towaroznawstwa i kierunków pokrewnych
- znajomość Excela na poziomie tabel przestawnych ( będzie to Twoje narzędzie pracy )
- posiadasz doświadczenie w branży laboratoryjnej