Kogo szukamy?
Szukamy osób, które dołączając do naszego zespołu pomogą nam zapewnić wsparcie dla klientów korzystających z rozwiązań Tutlo. Twoje zadanie polegać będzie na telefonicznej i mailowej pomocy Klientom Tutlo, odpowiadaniu na ich pytania i wątpliwości. Najważniejsze dla nas jest Twoje doświadczenie w kontaktach telefonicznych i dostępność (8 godzin od poniedziałku do piątku).
Kim jesteśmy?
Tutlo to innowacyjna i jedyna w tej części Europy platforma do nauki języka angielskiego na żądanie.
Mamy już ponad 8000 aktywnych użytkowników, korzystających z 30 różnych kursów, prowadzonych przez ponad 300 native speakerów i ponad 100 lektorów polskojęzycznych.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Kielce
Twoje zadania:
- Odbieranie połączeń przychodzących i maili od klientów
- Udzielanie odpowiedzi na pytania klientów
- Wprowadzanie danych do systemu elektronicznego
- Podejmowanie decyzji odnośnie problemów klienta zgodnie z procedurami
- Rejestracja zgłoszeń i przekazywanie ich do odpowiednich komórek
- Dbanie o terminową i profesjonalną obsługę klienta
- Przygotowywanie raportów dla menedżerów sprzedaży
Wymagania:
- Dyspozycyjność poniedziałek-piątek - warunek konieczny
- Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta - warunek konieczny
- Odpowiedzialność, dobra organizacja czasu
- Jesteś osobą komunikatywną, a praca z ludźmi to dla Ciebie przyjemność :)
- Zdolność odnalezienia się w dynamicznie zmieniającym się środowisku
- Inicjatywa, kreatywność, umiejętność współpracy w zespole
- Optymistyczne podejście do świata i ludzi
Oferujemy:
- Profesjonalne szkolenie wprowadzające
- Stabilne zatrudnienie
- Wynagrodzenie stałe + premia, na której wysokość masz realny wpływ
- Międzynarodowe środowisko i udział w projekcie o globalnym potencjale rozwoju
- Pakiet prywatnej opieki medycznej na dogodnych warunkach
- Możliwość nauki j.angielskiego na platformie tutlo.pl
- Kreatywny, młody i przyjazny zespół
- Niezbędne narzędzia - telefon, laptop, oprogramowanie