W dziale obsługi klienta zajmujemy się techniczną obsługą zamówień od naszych klientów i handlowców. Zadaniem zatrudnionej osoby będzie ocena przyjętego zamówienia pod względem jego poprawności i kompletności, wykonanie podstawowego doboru urządzenia, sprawdzenie dostępności urządzenia o danych parametrach technicznych w naszym magazynie oraz zaoferowanie ewentualnych zamienników, także oferowanie dodatkowych produktów będących w ofercie firmy. Zamówienia wprowadzane są do systemu klasy ERP / SAP. Specjalista koordynuje także proces wysyłki i transportu urządzenia do klienta. W wolnych chwilach zajmuje się także działaniami informacyjnymi do klientów jak oferowanie promocji, ofert sezonowych i specjalnych (telefonicznie).
- Wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe, preferowane choć niekonieczne kierunki techniczne
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Obsługa komputera – pakiet MS Office
- Skrupulatność, solidność, doskonała organizacja pracy
- Dobra umiejętność pracy z ludźmi, głównie telefoniczna i przez email
- Umowę o pracę + uprawnienia do premii i nagród związanych z oceną pracy
- Możliwość przyuczenia się i stałego szkolenia;
- Pracę w dynamicznym zespole, rozwojową atmosferę i bardzo dobre warunki pracy
- Możliwość skorzystania z pakietów ubezpieczeń medycznych i grupowych
- Możliwość skorzystania z kart sportowych
- Możliwość przystąpienia do Pracowniczego Programu Emerytalnego, w którym Pracodawca odprowadza dodatkowo na konto emerytalne Pracownika równowartość: 3,5% wartości wynagrodzenia brutto uzgodnionego wynagrodzenia
- Bogate zaplecze świadczeń socjalnych
Poznaj
Grupa KLIMA-THERM
Trzonem działalności firmy KLIMA-THERM S.A. jest projektowanie systemów klimatyzacji, dostarczanie oraz montaż urządzeń klimatyzacyjnych, a także szeroki zakres usług serwisowych z tym związanych. W grudniu 2010 roku do Grupy KLIMA-THERM dołącza spółka "KLIMOR" - wiodący polski producent systemów wentylacyjnych, klimatyzacyjnych i chłodniczych.