![](/img/firma/templates/742831/8501/sgstop1.jpg)
SGS jest światowym liderem w dziedzinie inspekcji, weryfikacji, testowania i certyfikacji. SGS jest firmą uznaną za wzór jakości i najwyższych standardów zawodowych. Zatrudnia 75.000 pracowników w sieci ponad 1.500 oddziałów i akredytowanych laboratoriów na całym świecie.
W związku z rozwojem Laboratorium Analiz Produktów Konsumenckich poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:
Zadania:
Zadaniem pracownika będzie nadzór nad procesem przyjmowania i rejestracji zleceń oraz próbek do badania, opracowywanie informacji na temat statusu badań oraz przygotowywanie raportów dla klienta, udział w panelach sensorycznych, jak również współpraca z pozostałymi pracownikami Działu Obsługi Klienta w zakresie zapewnienia sprawnej obsługi klientów i realizacji zleceń.
- wykształcenie wyższe kierunkowe (np. w zakresie nauk o żywności, nauk o żywieniu człowieka i konsumpcji lub pokrewne)
- znajomość języka angielskiego w stopniu co najmniej komunikatywnym
- co najmniej roczne doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta biznesowego
- umiejętność pracy pod presją czasu oraz podzielność uwagi
- zdolność szybkiego uczenia się i gotowość do rozwoju zawodowego
- sprawna obsługa programów Microsoft Office
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w rozwijającym się zespole
- przyjazną atmosferę pracy w firmie będącej liderem na rynku światowym
- szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego w obszarze badań produktów konsumenckich