CO NOWEGO MOŻEMY ZROBIĆ RAZEM W BROWARZE KASZTELAN?
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Sierpc
Nr ref.: R1325
Co otrzymasz?
- umowę o pracę
- opiekę medyczną w LuxMed
- telefon służbowy
- kartę sportową
- możliwość awansu
- piwo na Święta
Co będziesz robić?
- Realizować zamówienia Klientów i weryfikować ich status
- Odpowiadać na pytania Klientów dotyczące np. cennika, duplikatów, poziomu wykonania planu lub dodatkowych wątpliwości
- Obsługiwać zgłoszenia dotyczące serwisowania lodówek
- Procesować zamówienia samplingowe
- Współpracować z innymi działami m. in. transportu, sprzedaży, skarbu, kontroli komercyjnej oraz magazynami
Czego oczekujemy?
- Otwartości na współpracę w oparciu o umowę na zastępstwo
- Minimum roku doświadczenia w obsłudze Klienta, popartego wiedzą z zakresu technik sprzedaży
- Wysokorozwiniętych umiejętności komunikacyjnych, otwartości na zmiany, dynamizmu oraz umiejętności radzenia sobie ze stresem
- Kreatywnego podejścia do wyzwań oraz doświadczenia we współpracy z "trudnym klientem"
- Umiejętności pracy w dynamicznym zespole
- Znajomość języka angielskiego oraz systemu SAP, będzie mile widziana
Co otrzymasz?
- umowę o pracę
- opiekę medyczną w LuxMed
- telefon służbowy
- kartę sportową
- możliwość awansu
- piwo na Święta
Co będziesz robić?
- Realizować zamówienia Klientów i weryfikować ich status
- Odpowiadać na pytania Klientów dotyczące np. cennika, duplikatów, poziomu wykonania planu lub dodatkowych wątpliwości
- Obsługiwać zgłoszenia dotyczące serwisowania lodówek
- Procesować zamówienia samplingowe
- Współpracować z innymi działami m. in. transportu, sprzedaży, skarbu, kontroli komercyjnej oraz magazynami
Czego oczekujemy?
- Otwartości na współpracę w oparciu o umowę na zastępstwo
- Minimum roku doświadczenia w obsłudze Klienta, popartego wiedzą z zakresu technik sprzedaży
- Wysokorozwiniętych umiejętności komunikacyjnych, otwartości na zmiany, dynamizmu oraz umiejętności radzenia sobie ze stresem
- Kreatywnego podejścia do wyzwań oraz doświadczenia we współpracy z "trudnym klientem"
- Umiejętności pracy w dynamicznym zespole
- Znajomość języka angielskiego oraz systemu SAP, będzie mile widziana