Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta poprzez email, chat, połączenia telefoniczne. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów. Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Telefoniczny Doradca / Doradczyni z j. niemieckim

    Unique People   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu   33,00 - 34,00 zł brutto/godz.
    18 godz.
    Twój zakres obowiązków: wykonywanie połączeń wychodzących w celu przeprowadzenia ankiet, obsługa aplikacji wewnętrznych, dbanie o dobry wizerunek Kontrahenta.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem; przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji; przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji; wyjaśnianie reklamacji;
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    GCC7 Services Ltd   podkarpackie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Mieszkaj i pracuj na słonecznej Malcie! TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami....
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl   podkarpackie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

    Foundever   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta poprzez email, chat, połączenia telefoniczne. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów. Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. francuskim

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem oraz naszym departamentem we Francji; przygotowywanie ofert sprzedażowych; przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji; wyjaśnianie reklamacji;
  • Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Mielec    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    8 dni
    Zadania Wykonywanie czynności serwisowych związanych z rotacją odzieży roboczej. Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników, przekazywanie ich do Działu Obsługi Klienta i nadzór nad nimi. Pomiar pracowników odzieżą rozmiarową. Współpraca z działem BHP klienta. Nadzór nad prawidłowym...
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   11 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    9 dni
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Contact Center Representative with Dutch

    Aon   podkarpackie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista (ds. obsługi klienta)

Polskie Koleje Państwowe Spółka Akcyjna
Rzeszów
praca stacjonarna
4160 dni temu




autor zdj: Paweł Krzywicki

poszukuje kandydata do pracy na stanowisku



Specjalista (ds. obsługi klienta)
(w Departamencie Eksploatacji Nieruchomości)

Miejsce pracy: Rzeszów


Zakres czynności:
  • bieżąca obsługa administracyjno-biurowa Biura Dworca - umawianie kontrahentów, odbieranie telefonów i korespondencji elektronicznej
  • bieżąca obsługa klienta (ruch pasażersko-turystyczny), obsługa najemców lokali
  • przyjmowanie interwencji od klientów dworca, najemców, służb i inspekcji
  • wsparcie administracyjno-biurowe Menedżera Dworca i Zastępcy Menedżera Dworca
  • redagowanie i sporządzanie pism/wniosków
  • zarządzanie kalendarzem Menedżera Dworca i Zastępcy Menedżera Dworca; organizacja spotkań
  • informowanie odpowiednich służb o konieczności pomocy osobom niepełnosprawnym na dworcu - zgodnie z obowiązującą polityką dla danego obiektu
  • prowadzenie korespondencji zgodnie z przyjętą instrukcją kancelaryjną
  • sporządzanie raportów
  • informowanie bezpośredniego przełożonego o zgłoszonych awariach na obiekcie
  • informowanie służb o występującym niebezpieczeństwie – pożarze, zadymieniu, itp.
  • udział w przedsięwzięciach realizowanych na terenie dworca
Wymagania:
  • Min. średnie wykształcenie. Preferowane kierunki: transport kolejowy, obsługa klientów, obsługa ruchu turystycznego, kierunki techniczne
  • Min. 2-3 lata doświadczenia
  • Wiedza z zakresu transportu kolejowego, obsługi klienta, obsługi ruchu turystycznego
  • Dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny)
  • MS Office (min. poziom średniozaawansowany), Internet, obsługa urządzeń biurowych
Oferujemy:
  • Możliwość rozwoju zawodowego i indywidualnie planowaną ścieżkę kariery
  • Pracę w stabilnej firmie z bogatymi tradycjami
  • Udział w licznych projektach związanych z rozwojem spółek Grupy PKP – jednego z największych polskich pracodawców zatrudniającego ponad 85 tys. pracowników
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy
W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez Polskie Koleje Państwowe Spółka Akcyjna (dalej: PKP S.A.) z siedzibą w Warszawie, kod 00-973, ul. Szczęśliwicka 62, oraz pozostałe spółki Grupy PKP, powiązane kapitałowo ze spółką PKP S.A., zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Administratorem danych osobowych będzie PKP S.A. Odbiorcami danych osobowych będą pozostałe spółki Grupy PKP, powiązane kapitałowo ze spółką PKP S.A. Jednocześnie informuję, iż podaję swoje dane dobrowolnie. Jestem świadomy/świadoma przysługującego mi prawa dostępu do treści danych i ich poprawiania.

Nadesłanych ofert nie zwracamy. Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
 

Poznaj

Polskie Koleje Państwowe S.A.

Jesteśmy jednym z największych właścicieli nieruchomości w Polsce.

Modernizujemy Dworce Kolejowe.

Pełnimy nadzór właścicielski nad spółkami Grupy PKP w celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi transportowo-logistycznej pasażerów i towarów.

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta poprzez email, chat, połączenia telefoniczne. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów. Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Telefoniczny Doradca / Doradczyni z j. niemieckim

    Unique People   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu   33,00 - 34,00 zł brutto/godz.
    18 godz.
    Twój zakres obowiązków: wykonywanie połączeń wychodzących w celu przeprowadzenia ankiet, obsługa aplikacji wewnętrznych, dbanie o dobry wizerunek Kontrahenta.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem; przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji; przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji; wyjaśnianie reklamacji;
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    GCC7 Services Ltd   podkarpackie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Mieszkaj i pracuj na słonecznej Malcie! TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami....
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl   podkarpackie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

    Foundever   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta poprzez email, chat, połączenia telefoniczne. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów. Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. francuskim

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem oraz naszym departamentem we Francji; przygotowywanie ofert sprzedażowych; przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji; wyjaśnianie reklamacji;
  • Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Mielec    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    8 dni
    Zadania Wykonywanie czynności serwisowych związanych z rotacją odzieży roboczej. Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników, przekazywanie ich do Działu Obsługi Klienta i nadzór nad nimi. Pomiar pracowników odzieżą rozmiarową. Współpraca z działem BHP klienta. Nadzór nad prawidłowym...
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   11 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    9 dni
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Contact Center Representative with Dutch

    Aon   podkarpackie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...