Rhenus Delivery Services Sp z o.o. jest częścią międzynarodowego koncernu skupiającego ponad 290 oddziałów na całym świecie z ponad 16 tysiącami pracowników, świadczących pełen wachlarz usług logistycznych.
W związku z rozwojem naszej firmy, poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Wrocław
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m. in. za:
- Zagwarantowanie wysokich standardów obsługi klienta w obszarze kompletności i punktualności dostaw
- Budowa partnerskich relacji z obecnymi kontrahentami i klientami
- Kontrola podwykonawców pod kątem jakości świadczonych usług
- Nadzorowanie prawidłowej współpracy z dostawcami, odbiorcami, poprzez monitorowanie i analizowanie jakości obsługi klientów.
- Rozpatrywanie spraw reklamacyjnych, kontrola przebiegu ich realizacji. Procesowanie spraw reklamacyjnych tworzenie i analiza raportów reklamacyjnych.
- Sporządzanie i kompletowanie dokumentacji związanej ze szkodami powstałymi w procesie przewozowym.
- Procesowanie zleceń w systemie, nadawanie statusów, procesowanie reklamacji i sporządzanie raportów systemowych
- Kompletowanie dokumentacji po zakończonym procesie dostawy
Wymagania:
- Wykształcenie minimum średnie
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Znajomość pakietu MS Office
- Zaangażowanie, proaktywna postawa, samodzielność i nastawienie na osiąganie wyznaczonych celów
- Umiejętność pracy pod presją czasu oraz odporność na stres
- Bardzo dobra organizacja pracy, rzetelność, wysoka kultura osobista
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie logistycznej
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy oraz szkolenia
- Pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa Multisport, bony na Święta, ubezpieczenie)