PKO Bank PolskiGdynia, Jerzego Waszyngtona 17
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa na zastępstwo pełny etat
4 dni
Na co dzień w naszym zespole:zajmujesz się zgłoszeniami dotyczącymi bieżącej obsługi wszystkich produktów, z których korzystają korporacje i przedsiębiorstwa,rozpatrujesz reklamacje,sporządzasz dokumenty na potrzeby klienta np. opinie bankowe, zaświadczenia,zapewniasz kompleksową...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia mu...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
MAP solutions działa na rynku IT od 1992 roku. Dostarczamy, wdrażamy i tworzymy rozwiązania do zarządzania firmą. Nasze doświadczenie potwierdzone jest zaufaniem ponad 7000 Klientów a potencjał firmy stanowi zespół, który posiada wieloletnie doświadczenie. Wspieramy Klientów na terenie całej Polski (centrala w Legionowie k/Warszawy, filie w Łodzi i Trójmieście). Jesteśmy Partner firmy Microsoft, Comarch i Sage a kwalifikacje w zakresie systemów informatycznych, zapewniają MAP solutions wiodącą pozycję na rynku dostawców oprogramowania IT.
Aktualnie poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi Klienta
Miejsce pracy: Gdynia
OPIS STANOWISKA
Utrzymywanie codziennych relacji handlowych z Klientami Firmy.
Przygotowywanie i prowadzenie spotkań handlowych i prezentacji systemów.
Tworzenie ofert handlowych, negocjacje i zamykanie kontraktów.
Sprzedaż oprogramowania.
Realizowanie planu sprzedaży.
Pozyskiwanie nowych Klientów.
Obsługa systemu Microsoft Dynamics CRM.
WYMAGANIA
Wykształcenia wyższego bądź w trakcie nauki.
Umiejętności prowadzenia spotkań handlowych i negocjacji z klientem.
Posiadania prawa jazdy kat. B.
Kultury osobistej, komunikatywności oraz umiejętności pracy pod presją czasu.
ATUTEM BĘDZIE
Znajomość oprogramowania do zarządzania przedsiębiorstwem (Sage i/lub Comarch).
Doświadczenie w sprzedaży systemów informatycznych.
Znajomość podstaw rachunkowości, procesów produkcyjnych, kadrowo-płacowych oraz handlowo-magazynowych.
OFERUJEMY
Zatrudnienie w oparciu o umowę.
Wynagrodzenie - część stała i zmienna.
Rozwój zawodowy w firmie o stabilnej pozycji na rynku.
Uczestnictwo w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych.
PKO Bank PolskiGdynia, Jerzego Waszyngtona 17
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa na zastępstwo pełny etat
4 dni
Na co dzień w naszym zespole:zajmujesz się zgłoszeniami dotyczącymi bieżącej obsługi wszystkich produktów, z których korzystają korporacje i przedsiębiorstwa,rozpatrujesz reklamacje,sporządzasz dokumenty na potrzeby klienta np. opinie bankowe, zaświadczenia,zapewniasz kompleksową...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia mu...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...