CRL Sp. z o. o. od 1990 roku jest wiodącą firmą na rynku usług związanych z wynajmem i serwisem odzieży roboczej, ochronnej i szaf odzieżowych. Jako nieliczni oferujemy naszym klientom kompleksową, satysfakcjonującą obsługę. Naszymi najcenniejszymi aktywami są pracownicy, którzy wykorzystują najnowocześniejsze i innowacyjne technologie, gwarantując niezmiennie najwyższą jakość usług.
Nasze starania zostały docenione w prestiżowych rankingach: Diamenty Forbesa oraz Gepardy Biznesu.
Jeśli jesteś osobą, która angażuje się w swoją pracę, posiadasz poszukiwane przez nas kompetencje dołącz do naszego zespołu.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Radom
Osoba, którą zatrudnimy będzie odpowiedzialna za:
- opiekę i obsługę przypisanego portfela Klientów zgodnie z zawartymi umowami,
- aktywne działanie na rzecz wzrostu wartości portfela Klientów,
- nawiązywanie, rozwój i utrzymywanie długotrwałych relacji z pozyskanymi przez handlowców Klientami,
- udział w innowacyjnych projektach firmy, obsługę wewnętrznych programów informatycznych, przygotowanie dokumentów zgodnie ze standardami firmy.
Poszukujemy osób:
- zaangażowanych w wykonywaną pracę,
- odpowiedzialnych za powierzone obowiązki,
- z silną motywacją do osiągania założonych celów,
- z umiejętnością szybkiego uczenia się i wykorzystywania wiedzy,
- komunikatywnych, z umiejętnością słuchania i przekonywania,
- potrafiących budować długotrwałe relacje,
- z umiejętnością radzenia sobie ze stresem,
- z wysoką kulturą osobistą,
- z wykształceniem co najmniej średnim, preferowanym wyższym,
- z praktyczną znajomością pakietu Microsoft Office.
Oferujemy:
- pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- wynagrodzenie 3500 tys. brutto
- premie zadaniowe,
- szkolenia wprowadzające,
- pomoc merytoryczną w trakcie wykonywania obowiązków,
- atmosferę oparta na współpracy i dzieleniu się wiedzą,
- pracę od poniedziałku do piątku,
- elastyczne godziny pracy,
- system szkoleń podnoszących kompetencje,
- jasną ścieżkę rozwoju,
- możliwość awansu w strukturach firmy.