Grupa SUEZ poszukuje obecnie kandydatów i kandydatek na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Szczecin
W swojej pracy będziesz odpowiadać za:
- Obsługę Klienta w obszarze reklamacji, interwencji i zapytań, przyjmowanie i weryfikowanie zgłoszeń.
- Prowadzenie dokumentacji: koordynowanie obiegu i weryfikacja otrzymanych dokumentów wg procedur wewnętrznych.
- Udzielanie informacji w zakresie zgłaszanych przez Klientów uwag odnośnie wykonywanych usług,
- Zapewnienie profesjonalnej obsługi Klienta i podejmowanie działań mających na celu podnoszenie jakości obsługi.
- Wprowadzanie danych do systemu, tworzenie zestawień.
- Przygotowywanie danych do wystawienia faktur.
- Przygotowywanie raportów i sprawozdań na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne.
- Archiwizowanie dokumentacji zgodnie z procedurami wewnętrznymi.
- Dbanie o dobrą atmosferę pracy i współpracy z innymi działami.
Oczekujemy od Ciebie:
- Wykształcenia co najmniej średniego;
- Wysokiej kultury osobistej;
- Zaangażowania i odpowiedzialnego traktowania powierzonych zadań;
- Systematyczności, skrupulatności, uczciwości;
- Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole;
- Umiejętności pracy z dokumentami;
- Bardzo dobrych zdolności organizacji swojej pracy, samodyscypliny;
- Bardzo dobrych umiejętności pracy na komputerze, dobrej znajomości pakietu Office (Excel, Word).
Pracując z nami możesz liczyć na:
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę;
- Prywatną opiekę medyczną finansowaną przez pracodawcę;
- Prywatną opiekę medyczną dla Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach;
- Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach;
- Kartę Multisport na preferencyjnych warunkach;
- Udział w szkoleniach branżowych/zawodowych;
- Atrakcyjne świadczenia z funduszu socjalnego.
Aplikuj już dziś:
Jeśli uważasz, że ta oferta jest dla Ciebie i spełniasz nasze oczekiwania to aplikuj już dziś: