Ogłoszenie numer: 193896, z dnia 2012-03-28
Gebo Technika International Sp. z o.o.
Firma Gebo, lider w dziedzinie złączek hydraulicznych Naszą dewizą jest współpraca i dostarczanie na rynek kreatywnych rozwiązań dla instalatora i hydraulika. Jesteśmy firmą handlową, która aktywnie działa na rynku Polski oraz na kilku rynkach exportowych.
W związku z intensywnym rozwojem poszukujemy osoby, która wzmocni szeregi Działu Obsługi Klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Marki
Opis stanowiska
- przyjmowanie, wprowadzanie do systemu zamówień od Klientów,
- obsługa zamówień w zakresie informacji zwrotnej do Klienta,
- codzienny kontakt telefoniczny i e-mailowy z Klientem,
- doradztwo i pomoc techniczna,
- współpraca z przedstawicielami w terenie,
- obsługa reklamacji.
Wymagania
- wykształcenie co najmniej średnie,
- język angielski w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie,
- znajomość języka rosyjskiego mile widziana (możliwość dokształcenia),
- wysoka komunikatywność i otwartość,
- umiejętność przyswajania wiedzy technicznej,
- znajomość obsługi drukarki, faxu, poczty elektronicznej,
- znajomość pakietu MS Office.
Oferujemy
- pracę w firmie handlowej o ugruntowanej pozycji rynkowej
- miłą, przyjazną atmosferę pracy, gdzie najważniejszą wartością jest współpraca
- wszelkie niezbędne narzędzia pracy
- opiekę medyczną
- możliwość dokształcania i rozwoju osobistego
Wynagrodzenie
Od 3000 do 4000 PLN
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.