CRL Sp. z o. o. od 1990 roku jest wiodącą firmą na rynku usług związanych z wynajmem i serwisem odzieży roboczej, ochronnej i szaf odzieżowych. Jako nieliczni oferujemy naszym klientom kompleksową, satysfakcjonującą obsługę. Naszymi najcenniejszymi aktywami są pracownicy, którzy wykorzystują najnowocześniejsze i innowacyjne technologie, gwarantując niezmiennie najwyższą jakość usług.
Nasze starania zostały docenione w prestiżowych rankingach: Diamenty Forbesa oraz Gepardy Biznesu.
Jeśli wykonujesz swoją pracę z pełnym zaangażowaniem, masz doświadczenie i kompetencje dołącz do naszego zespołu.
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Jeśli jesteś osobą, która angażuje się w swoją pracę, posiadasz poszukiwane przez nas kompetencje dołącz do naszego zespołu.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Zwoleń
Osoba, którą zatrudnimy będzie odpowiedzialna za:
- opiekę i obsługę przypisanego portfela Klientów zgodnie z zawartymi umowami,
- aktywne działanie na rzecz wzrostu wartości portfela Klientów,
- nawiązywanie, rozwój i utrzymywanie długotrwałych relacji z pozyskanymi przez handlowców Klientami,
- udział w innowacyjnych projektach firmy,
- obsługę wewnętrznych programów informatycznych,
- przygotowanie dokumentów zgodnie ze standardami firmy.
Poszukujemy osób:
- z wykształceniem co najmniej średnim, preferowanym wyższym,
- zaangażowanych w wykonywaną pracę,
- z umiejętnościami budowania relacji i długotrwałej współpracy,
- odpowiedzialnych za powierzone obowiązki,
- z praktyczną znajomością pakietu Microsoft Office, komunikatywnych, z umiejętnościami słuchania i przekonywania,
- z silną motywacją do osiągania założonych celów,
- z umiejętnością szybkiego uczenia się i wykorzystywania wiedzy,
- z umiejętnością radzenia sobie ze stresem,
- z wysoką kulturą osobistą.
Oferujemy:
- pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
- szkolenia wprowadzające,
- premia zadaniowa uzależniona od stopnia realizacji celów,
- wszelką pomoc merytoryczną w trakcie wykonywania obowiązków,
- elastyczne godziny pracy od poniedziałku do piątku,
- wiele inicjatyw związanych z kulturą organizacyjną,
- atmosferę opartą na współpracy i dzieleniu się wiedzą w prężnym zespole,
- system szkoleń podnoszący kompetencje,
- możliwość awansu w strukturach firmy.