Ogłoszenie numer: 1835849, z dnia 2017-11-14
Bank Citi Handlowy powstał w 2001 r. z połączenia Banku Handlowego w Warszawie S.A. – najstarszego komercyjnego banku w Polsce oraz Citibank (Poland) S.A.
Citi Handlowy łączy doświadczenie i najlepsze tradycje polskiej bankowości z nowoczesnym modelem prowadzenia finansów.
Citi Handlowy stanowi integralną część grupy Citi – wiodącej globalnej instytucji finansowej, prowadzącej około 200 milionów rachunków i działającej na 6 kontynentach, łącząc 1000 miast, 160 państwa i miliony ludzi na całym świecie. Bank obsługuje klientów indywidualnych, korporacyjnych, rządowych i instytucjonalnych, zapewniając im bogaty wachlarz produktów i usług finansowych w zakresie bankowości detalicznej, bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej, usług maklerskich, bankowości transakcyjnej oraz zarządzania majątkiem.
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Olsztyn
Nr Ref.: 17067180
Opis stanowiska
- Kontakt z Klientami w celu wyjaśniania błędnych dyspozycji Klientów, a także dokonywanie korekt/poprawek poleceń przelewów/instrukcji Klientów w ramach obowiązujących procedur;
- Wizyty u Klientów w sprawach operacyjnych i relacyjnych;
- Przygotowywanie korespondencji dotyczącej wyjaśnianych spraw Klientów oraz dokumentacji;
- Wyjaśnianie spraw i rozwiązywanie reklamacji klientów korporacyjnych;
- Raportowanie wszystkich zaistniałych zapytań, reklamacji do wewnętrznego systemu raportowania oraz systematyczne monitorowanie spraw zgodnie ze standardami czasowymi oraz procedurami;
- Budowanie trwałych relacji z Klientem.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe;
- Minimum roczne doświadczenie w pracy w obsłudze klienta;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum dobrym.
Oferujemy
- Szkolenie prowadzone przez Ekspertów umożliwijące wdrożenie się w obowiązki;
- Możliwość poszerzania wiedzy o produktach bankowych;
- Rozwijanie umiejętności współpracy z klientem wewnętrznym i zewnętrznym;
- Bogaty pakiet socjalny (m.in. opieka medyczna, karta fitness, ubezpieczenie na życie).