specjalista (mid) umowa o pracę część etatu / tymczasowa/dodatkowa
22 godz.
Zadania Wykonywanie czynności serwisowych związanych z rotacją odzieży roboczej. Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników, przekazywanie ich do Działu Obsługi Klienta i nadzór nad nimi. Pomiar pracowników odzieżą rozmiarową. Współpraca z działem BHP klienta. Nadzór nad prawidłowym...
specjalista junior / mid rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Remote work Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions.
Jak będzie wyglądał Twój dzień pracy: Codzienne dbanie o najwyższą jakość obsługi Klienta; Realizacja wyznaczonych celów i zadań; Uczestniczenie w budowaniu silnej marki na rynku usług telekomunikacyjnych Zaaplikuj do nas jeśli: Jesteś uśmiechniętą, pełną energii osobą; Łatwo...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Przetwarzanie informacji na temat stanu zdrowia i wyników badań pacjentów; Wykonywanie codziennych obowiązków w sposób efektywny i dokładny.
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta poprzez email, chat, połączenia telefoniczne. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów. Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Location: Remote from any place in Poland Job Description: As a Customer Service Specialist, you will be responsible for delivering exceptional customer service to customers of a global healthcare technology company specialising in the development and manufacturing of medical devices. You will...
specjalista (mid) umowa zlecenie część etatu / tymczasowa/dodatkowa
4 dni
Zadania Wykonywanie czynności serwisowych związanych z rotacją odzieży roboczej. Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników, przekazywanie ich do Działu Obsługi Klienta i nadzór nad nimi. Pomiar pracowników odzieżą rozmiarową. Współpraca z działem BHP klienta. Nadzór nad prawidłowym...
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem oraz naszym departamentem we Francji; przygotowywanie ofert sprzedażowych; przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji; wyjaśnianie reklamacji;
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You have a fluent...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
Nationale-Nederlanden działa w Polsce od 2 sierpnia 1994 roku. Jesteśmy w czołówce ubezpieczycieli zabezpieczających przyszłość finansową ponad pół miliona Klientów oraz ich bliskich. Inicjujemy działania, których celem jest kształtowanie pozytywnych nawyków wpływających na poprawę jakości ludzkiego życia.
Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta Nationale-Nederlanden będziesz:
odpowiedzialny za sprzedaż produktów firmy wśród Klientów indywidualnych oraz firmowych
realizował nowe standardy sprzedaży oparte na precyzyjnym badaniu potrzeb klienta
docierał do nowych Klientów oraz współpracował nad pozyskanym portfelem Klientów
przygotowywał oferty dla Klientów
realizował wyznaczone cele sprzedażowe
Czego potrzebujesz, aby do nas dołączyć :
doświadczenia w sprzedaży i/lub obsłudze Klienta
bardzo dobrze rozwiniętych zdolności komunikacyjnych, otwartości, zaangażowania
zainteresowania tematyką finansową
bardzo dobrej organizacji pracy, swobody w działaniu
odporności na stres, umiejętności pracy pod wpływem stresu
Co aktywujesz, dołączając do zespołu Nationale-Nederlanden:
pracę w stabilnej instytucji finansowej o ugruntowanej pozycji na rynku
atrakcyjne wynagrodzenie
profesjonalne szkolenie, na którym nauczymy Cię pozyskiwania klientów, badania ich potrzeb oraz sprzedaży produktów ubezpieczeniowych
bogaty pakiet benefitów od początku współpracy
wsparcie Menedżera, który uczyni Cię profesjonalistą na rynku ubezpieczeń
szansę na rozwój i realizację celów zawodowych (dla najlepszych stanowiska menedżerskie)
specjalista (mid) umowa o pracę część etatu / tymczasowa/dodatkowa
22 godz.
Zadania Wykonywanie czynności serwisowych związanych z rotacją odzieży roboczej. Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników, przekazywanie ich do Działu Obsługi Klienta i nadzór nad nimi. Pomiar pracowników odzieżą rozmiarową. Współpraca z działem BHP klienta. Nadzór nad prawidłowym...
specjalista junior / mid rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Remote work Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions.
Jak będzie wyglądał Twój dzień pracy: Codzienne dbanie o najwyższą jakość obsługi Klienta; Realizacja wyznaczonych celów i zadań; Uczestniczenie w budowaniu silnej marki na rynku usług telekomunikacyjnych Zaaplikuj do nas jeśli: Jesteś uśmiechniętą, pełną energii osobą; Łatwo...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Przetwarzanie informacji na temat stanu zdrowia i wyników badań pacjentów; Wykonywanie codziennych obowiązków w sposób efektywny i dokładny.
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta poprzez email, chat, połączenia telefoniczne. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów. Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Location: Remote from any place in Poland Job Description: As a Customer Service Specialist, you will be responsible for delivering exceptional customer service to customers of a global healthcare technology company specialising in the development and manufacturing of medical devices. You will...
specjalista (mid) umowa zlecenie część etatu / tymczasowa/dodatkowa
4 dni
Zadania Wykonywanie czynności serwisowych związanych z rotacją odzieży roboczej. Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników, przekazywanie ich do Działu Obsługi Klienta i nadzór nad nimi. Pomiar pracowników odzieżą rozmiarową. Współpraca z działem BHP klienta. Nadzór nad prawidłowym...
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem oraz naszym departamentem we Francji; przygotowywanie ofert sprzedażowych; przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji; wyjaśnianie reklamacji;
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You have a fluent...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...