![](/img/firma/templates/480558/1063/top.jpg )
Wiodąca firma na rynku poszukuje kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Błonie
Nr Ref.: DS/BŁ
Zadania:
- zapewnianie wysokiej jakość serwisu Klienta poprzez bieżący z nim kontakt i obsługę zamówień
- wprowadzanie danych do baz CRM i Kart Klientów, obsługa SAP w ramach odpowiednich modułów
- odpowiedzialność za realizację celów indywidualnych
- aktywne poszukiwanie nowych Klientów wykorzystując wszystkie możliwe źródła pozyskania danych
- przygotowanie oferty i cenników dla Klientów oraz składanie ofert Klientom
- rozwiązywanie reklamacji Klientów
- wystawianie faktur i innych dokumentów związanych ze sprzedażą
- prowadzenie i uaktualnianie bazy danych Klientów w systemie
![](/img/firma/templates/480558/1063/right.jpg)
- wykształcenie średnie, zakończone maturą
- minimum 1-2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Excel, Word, Power Point)
- znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem
- znajomość j. angielskiego będzie dodatkowym atutem
- znajomość produktów i rynku mediów reklamowych będzie dodatkowym atutem
Preferowane cechy osobowościowe:
- zaawansowane zdolności organizacyjne, samodzielność
- wysoka kultura osobista, odporność na stres
- zdolności komunikacyjne i otwartość
- umiejętność pracy w zespole
- inicjatywa i zaangażowanie w wykonywaną pracę
Poznaj
Europapier Polska Sp. z o.o.
Europapier Polska należy do Grupy Heinzel i jest jednym z 13 oddziałów firmy, działającej w środkowo-wschodniej części Europy. Spółka jest w grupie największych dystrybutorów podłoży do druku i liderem na rynku polskim w sprzedaży mediów do reklamy zewnętrznej i wewnętrznej. Pełna oferta firmy zawiera się w 5 grupach produktowych – Print and Pack, Office, Visual Media, Retail, a od niedawna także Higiena. W Polsce Europapier świadczy swoje usługi od 1994 r.