Twoje zadania: Realizacja wyznaczanych planów sprzedaży usług i utrzymania stanu klientów; Zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów zgodnie z obowiązującymi standardami; Budowanie przewagi rynkowej poprzez posprzedażową obsługę abonentów Sieci; Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań...
Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta. Udzielanie informacji. Rozwiązywanie problemów klientów. Wsparcie członków zespołu. Dbanie o pozytywną atmosferę pracy. Nadzorowanie procesu reklamacyjnego. Zapewnianie wysokiego poziomu satysfakcji klienta.
Efektywny kontakt z klientem tylko poprzez live chat - 100% back office; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klienta w branży logistycznej; Aktywne komunikowanie się w zespole;...
ConcentrixKatowice
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twój zakres obowiązków: Udzielanie wsparcia klientów w zakresie instalacji i obsługi kamer bezpieczeństwa; Odpowiadanie na pytania klientów - telefon/ czat/ e-mail; Wprowadzanie danych do systemu;
Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Pozytywne,...
Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Pozytywne,...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta poprzez email, chat, połączenia telefoniczne. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów. Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Przetwarzanie informacji na temat stanu zdrowia i wyników badań pacjentów; Wykonywanie codziennych obowiązków w sposób efektywny i dokładny.
specjalista junior / mid rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
18 godz.
Remote work Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions.
Nationale-Nederlanden działa w Polsce od 2 sierpnia 1994 roku. Jesteśmy w czołówce ubezpieczycieli zabezpieczających przyszłość finansową ponad pół miliona Klientów oraz ich bliskich. Inicjujemy działania, których celem jest kształtowanie pozytywnych nawyków wpływających na poprawę jakości ludzkiego życia.
Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta Nationale-Nederlanden będziesz:
odpowiedzialny za sprzedaż produktów firmy wśród Klientów indywidualnych oraz firmowych
realizował nowe standardy sprzedaży oparte na precyzyjnym badaniu potrzeb klienta
docierał do nowych Klientów oraz współpracował nad pozyskanym portfelem Klientów
przygotowywał oferty dla Klientów
realizował wyznaczone cele sprzedażowe
Czego potrzebujesz, aby do nas dołączyć :
doświadczenia w sprzedaży i/lub obsłudze Klienta
bardzo dobrze rozwiniętych zdolności komunikacyjnych, otwartości, zaangażowania
zainteresowania tematyką finansową
bardzo dobrej organizacji pracy, swobody w działaniu
odporności na stres, umiejętności pracy pod wpływem stresu
Co aktywujesz, dołączając do zespołu Nationale-Nederlanden:
pracę w stabilnej instytucji finansowej o ugruntowanej pozycji na rynku
atrakcyjne wynagrodzenie
profesjonalne szkolenie, na którym nauczymy Cię pozyskiwania klientów, badania ich potrzeb oraz sprzedaży produktów ubezpieczeniowych
bogaty pakiet benefitów od początku współpracy
wsparcie Menedżera, który uczyni Cię profesjonalistą na rynku ubezpieczeń
szansę na rozwój i realizację celów zawodowych (dla najlepszych stanowiska menedżerskie)
Twoje zadania: Realizacja wyznaczanych planów sprzedaży usług i utrzymania stanu klientów; Zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów zgodnie z obowiązującymi standardami; Budowanie przewagi rynkowej poprzez posprzedażową obsługę abonentów Sieci; Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań...
Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta. Udzielanie informacji. Rozwiązywanie problemów klientów. Wsparcie członków zespołu. Dbanie o pozytywną atmosferę pracy. Nadzorowanie procesu reklamacyjnego. Zapewnianie wysokiego poziomu satysfakcji klienta.
Efektywny kontakt z klientem tylko poprzez live chat - 100% back office; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klienta w branży logistycznej; Aktywne komunikowanie się w zespole;...
ConcentrixKatowice
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twój zakres obowiązków: Udzielanie wsparcia klientów w zakresie instalacji i obsługi kamer bezpieczeństwa; Odpowiadanie na pytania klientów - telefon/ czat/ e-mail; Wprowadzanie danych do systemu;
Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Pozytywne,...
Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Pozytywne,...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta poprzez email, chat, połączenia telefoniczne. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów. Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Przetwarzanie informacji na temat stanu zdrowia i wyników badań pacjentów; Wykonywanie codziennych obowiązków w sposób efektywny i dokładny.
specjalista junior / mid rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
18 godz.
Remote work Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions.