Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Ostrołęka
Nr ref.: NN/02/2017
Nationale-Nederlanden działa w Polsce od 2 sierpnia 1994 roku. Jesteśmy w czołówce ubezpieczycieli zabezpieczających przyszłość finansową ponad pół miliona Klientów oraz ich bliskich. Inicjujemy działania, których celem jest kształtowanie pozytywnych nawyków wpływających na poprawę jakości ludzkiego życia.
Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta Nationale-Nederlanden będziesz:
- odpowiedzialny za sprzedaż produktów firmy wśród Klientów indywidualnych oraz firmowych
- realizował nowe standardy sprzedaży oparte na precyzyjnym badaniu potrzeb klienta
- docierał do nowych Klientów oraz współpracował nad pozyskanym portfelem Klientów
- przygotowywał oferty dla Klientów
- realizował wyznaczone cele sprzedażowe
Czego potrzebujesz, aby do nas dołączyć :
- doświadczenia w sprzedaży i/lub obsłudze Klienta
- bardzo dobrze rozwiniętych zdolności komunikacyjnych, otwartości, zaangażowania
- zainteresowania tematyką finansową
- bardzo dobrej organizacji pracy, swobody w działaniu
- odporności na stres, umiejętności pracy pod wpływem stresu
Co aktywujesz, dołączając do zespołu Nationale-Nederlanden:
- pracę w stabilnej instytucji finansowej o ugruntowanej pozycji na rynku
- atrakcyjne wynagrodzenie
- profesjonalne szkolenie, na którym nauczymy Cię pozyskiwania klientów, badania ich potrzeb oraz sprzedaży produktów ubezpieczeniowych
- bogaty pakiet benefitów od początku współpracy
- wsparcie Menedżera, który uczyni Cię profesjonalistą na rynku ubezpieczeń
- szansę na rozwój i realizację celów zawodowych (dla najlepszych stanowiska menedżerskie)