Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Konin
Nr ref.: NN/12/2016
Nationale-Nederlanden działa w Polsce od 2 sierpnia 1994 roku. Jesteśmy w czołówce ubezpieczycieli zabezpieczających przyszłość finansową ponad pół miliona Klientów oraz ich bliskich. Inicjujemy działania, których celem jest kształtowanie pozytywnych nawyków wpływających na poprawę jakości ludzkiego życia.
Kogo szukamy?
Przejrzystość, zaangażowanie i troska są podstawą naszej firmy, dlatego szukamy osób inspirujących, które będą odważnie brać sprawy w swoje ręce, mając na uwadze dobro innych.
Czego potrzebujesz, aby aktywować nowe wyzwania:
- Doświadczenia w sprzedaży i/lub obsłudze Klienta
- Nastawienia na cel, konsekwencji w działaniu
- Umiejętności docierania do nowych Klientów, pomysłowości na ich pozyskanie
- Bardzo dobrze rozwiniętych zdolności komunikacyjnych, otwartości, zaangażowania
- Zainteresowania tematyką finansową, bankową
- Bardzo dobrej organizacji pracy, swobody w działaniu
- Odporności na stres, umiejętności pracy pod wpływem stresu
Co aktywujesz, dołączając do zespołu Nationale-Nederlanden?
- Pracę w stabilnej instytucji finansowej o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Profesjonalne szkolenie, na którym nauczymy Cię pracy z klientem,
- Atrakcyjne i wynagrodzenie składające się z części stałej w wysokości 2500 zł brutto oraz części prowizyjnej
- Bogaty pakiet benefitów
- Pracę w dobrej atmosferze i zgranym zespole
- Wsparcie Menedżera, który uczyni Cię profesjonalistą na rynku
- Szansę na rozwój i realizację celów zawodowych (dla najlepszych stanowiska menedżerskie)