Colian Logistic to dynamicznie rozwijająca się firma wchodząca w skład Grupy Kapitałowej Colian SA. Spółka zajmuje się prowadzeniem kompleksowej logistyki dla marek: Solidarność, Goplana, Grześki, Jutrzenka, Appetita, Hellena, a także klientów zewnętrznych z różnych branż.
W chwili obecnej poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Kostrzyn
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- przyjmowanie i realizowanie zamówień klientów spółki,
- monitorowanie i kontrolowanie procesu realizacji zamówień,
- udzielanie informacji klientom,
- obsługę reklamacji,
- administrowanie dokumentacją zleceń,
- rozliczanie promocji sprzedażowych,
- współpracę z innymi działami takimi jak: dział sprzedaży, magazyn, transport, Trade Marketing itp.
Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie,
- mile widziane doświadczenie w obszarze FMCG,
- minimum rok doświadczenia na stanowiskach: call center, dział obsługi klienta, obsługa magazynu,
- znajomość programu Excel na poziomie zaawansowanym,
- mile widziana znajomość programu SAP, BW,
- samodzielność w rozwiązywaniu problemów,
- dobra organizacja pracy,
- zdolności analityczne,
- oporność na stres.
Kandydatom oferujemy:
- umowę na zastępstwo,
- samodzielne, odpowiedzialne stanowisko pracy,
- możliwość realizowania własnych pomysłów i wizji,
- pracę dynamiczną i pełną wyzwań,
- standardowe narzędzia pracy.