Spółka ICMS jest właścicielem znaków towarowych Inter Cars SA i jednocześnie podmiotem upoważnionym do oznakowań obiektów oraz wszelkich opracowań graficznych wykonywanych na rzecz Inter Cars SA.
Inter Cars SA to największy dystrybutor części zamiennych do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych w Europie Środkowo - Wschodniej. Od maja 2004 r. spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Celem strategicznym Inter Cars SA, jest utrzymanie pozycji lidera w Europie Środkowo-Wschodniej.
Inter Cars SA posiada obecnie ponad 200 filii w kraju oraz około 100 oddziałów w Europie (Czechy, Słowacja, Ukraina, Litwa, Łotwa, Węgry, Chorwacja, Rumunia).
Jeśli chciałbyś zostać częścią tej organizacji - weź udział w rekrutacji.
Dział Sprzedaży Bezpośredniej poszukuje kandydatów na stanowisko:
Nr ref.: 2016-11-10
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: telefoniczną obsługę klienta w zakresie sprzedaży części zamiennych i akcesoriów (połączenia przychodzące); informowanie klientów o dostępnej ofercie handlowej firmy, w tym o aktualnych promocjach; zapewnienie wysokich standardów obsługi klienta; zgłaszanie wniosków dotyczących uzupełnienia asortymentu w ofercie.
Wymagania:
- znajomość budowy pojazdów mechanicznych
- komunikatywność
- łatwość nawiązywania kontaktów
- odporność na stres
- umiejętność obsługi takich programów jak: Excel, Word, Windows, przeglądarka internetowa, poczta elektroniczna.
- wykształcenie średnie /mile widziane techniczne
Gwarantujemy stabilność zatrudnienia, dbamy o pracę w dobrej atmosferze
- możliwość zdobycia i poszerzenia doświadczenia zawodowego, pracę w zespole, dla którego liczy się Twoja opinia
- szereg szkoleń uzupełniających posiadaną wiedzę i wsparcie we wdrożeniu do obowiązków
- okazję do współpracy z liderami branży motoryzacyjnej
- atrakcyjna lokalizacja Warszawa, ul. Płowiecka
Poznaj
Grupa Inter Cars
ul. Zgrupowania AK „Kampinos” 15
01-943 Warszawa
Inter Cars to rozpoznawalna marka, wiarygodny pracodawca i partner biznesowy. Firma rozpoczęła działalność w 1990 roku jako "rodzinny biznes", który obecnie jest nowoczesną i prężnie działającą organizacją. Udaje nam się zachować niekorporacyjny styl i atmosferę w pracy, dlatego kandydaci znają nas z przyjaznej kultury organizacyjnej. Do pracy w naszej firmie chcemy zaprosić specjalistów z różnych obszarów, którzy poszukują firmy z jasno określoną strategią biznesową, z ciekawymi projektami i oferującą nowoczesne narzędzia pracy.
Proces rekrutacji
- Krok Analizujemy wszystkie nadesłane kandydatury
- Krok Z wybranymi kandydatami realizujemy wywiad telefoniczny lub spotkanie
- Krok Jednej z tych osób złożymy ofertę zatrudnienia