Ogłoszenie numer: 1259378, z dnia 2016-09-06
Present-Service Sp. z o.o. Sp. k. to firma z branży marketingowej, realizująca programy samplingowe, mailingowe i akcje promocyjne na rzecz wielu Klientów, a także właściciel portalu internetowego dla rodziców oraz jednej z największych na rynku baz danych konsumenckich. Obecnie firma poszukuje ambitnej i dynamicznej osoby na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: wielkopolskie, Luboń k. Poznania
Opis stanowiska
- prowadzenie bieżącej komunikacji z klientami
- tworzenie raportów i analiz dla klientów
- współpraca z działem handlowym firmy
- koordynacja działań poszczególnych działów firmy w celu sprawnej obsługi klienta
- przygotowywanie prezentacji programów marketingowych
Wymagania
- bardzo dobra znajomość programów Excel i Power Point
- znajomość języka angielskiego umożliwiająca poprawne komunikowanie się w mowie i w piśmie
- umiejętność pracy z liczbami, szczególnie tworzenie podstawowych analiz efektywności programów marketingowych
- umiejętność tworzenia prezentacji
- dobra organizacja pracy i umiejętności planowania
- szybkie reagowanie na wymagania klienta
- szerokie umiejętności interpersonalne, zaangażowanie i sumienność w wykonywaniu zadań
- minimum 2 letnie doświadczenie w sprzedaży usług lub dziale obsługi klienta
Oferujemy
- ciekawą i pełną wyzwań pracę przy projektach z zakresu komunikacji marketingowej
- możliwość zdobywania nowych doświadczeń i kwalifikacji
- stabilne zatrudnienie
- przyjazną atmosferę pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.