specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Jako Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta w naszej firmie transportowej będziesz odpowiedzialny/a za zapewnienie wysokiego poziomu obsługi naszych klientów oraz wsparcie działań operacyjnych. Obowiązki: Komunikacja z klientami i rozwój relacji: Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami w celu...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat rekrutacja online
3 dni
Realizacja planów sprzedażowych; Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU; Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem; Budowanie portfela klientów; Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat;
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You have a fluent...
specjalista junior / mid rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Location: Remote from any place in Poland Job Description: As a Customer Service Specialist, you will be responsible for delivering exceptional customer service to customers of a global healthcare technology company specialising in the development and manufacturing of medical devices. You will...
specjalista junior / mid rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Remote work Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions.
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Praca zdalna Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych pacjentów zmagających się z cukrzycą. Utrudnia ona życie wielu osobom, ale rozwiązanie proponowane przez naszego partnera sprawia, że staje się ono dużo prostsze. Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa...
Your daily tasks: Providing logistical support related to customer orders; Ensuring the highest level of customer service (Chat/Email/Phone); Adhering to company policies and procedures, maintaining quality standards; Performing daily tasks efficiently and on time; Achieving quality goals related to...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail); Meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals for calls and customer...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
Nationale-Nederlanden działa w Polsce od 2 sierpnia 1994 roku. Jesteśmy w czołówce ubezpieczycieli zabezpieczających przyszłość finansową ponad pół miliona Klientów oraz ich bliskich. Inicjujemy działania, których celem jest kształtowanie pozytywnych nawyków wpływających na poprawę jakości ludzkiego życia.
Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta Nationale-Nederlanden będziesz:
odpowiedzialny za sprzedaż produktów firmy wśród Klientów indywidualnych oraz firmowych
realizował nowe standardy sprzedaży oparte na precyzyjnym badaniu potrzeb klienta
docierał do nowych Klientów oraz współpracował nad pozyskanym portfelem Klientów
przygotowywał oferty dla Klientów
realizował wyznaczone cele sprzedażowe
Czego potrzebujesz, aby aktywować nowe wyzwania:
doświadczenia w sprzedaży i/lub obsłudze Klienta
bardzo dobrze rozwiniętych zdolności komunikacyjnych, otwartości, zaangażowania
zainteresowania tematyką finansową, bankową
bardzo dobrej organizacji pracy, swobody w działaniu
odporności na stres, umiejętności pracy pod wpływem stresu
Co aktywujesz, dołączając do zespołu Nationale-Nederlanden:
pracę w stabilnej instytucji finansowej o ugruntowanej pozycji na rynku
profesjonalne szkolenie, na którym nauczymy Cię pozyskiwania klientów, profesjonalnego badania ich potrzeb oraz sprzedaży produktów ubezpieczeniowych
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Jako Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta w naszej firmie transportowej będziesz odpowiedzialny/a za zapewnienie wysokiego poziomu obsługi naszych klientów oraz wsparcie działań operacyjnych. Obowiązki: Komunikacja z klientami i rozwój relacji: Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami w celu...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat rekrutacja online
3 dni
Realizacja planów sprzedażowych; Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU; Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem; Budowanie portfela klientów; Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat;
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You have a fluent...
specjalista junior / mid rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Location: Remote from any place in Poland Job Description: As a Customer Service Specialist, you will be responsible for delivering exceptional customer service to customers of a global healthcare technology company specialising in the development and manufacturing of medical devices. You will...
specjalista junior / mid rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Remote work Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions.
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Praca zdalna Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych pacjentów zmagających się z cukrzycą. Utrudnia ona życie wielu osobom, ale rozwiązanie proponowane przez naszego partnera sprawia, że staje się ono dużo prostsze. Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa...
Your daily tasks: Providing logistical support related to customer orders; Ensuring the highest level of customer service (Chat/Email/Phone); Adhering to company policies and procedures, maintaining quality standards; Performing daily tasks efficiently and on time; Achieving quality goals related to...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail); Meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals for calls and customer...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...