Specjalista ds. Obsługi Klienta
Praca Stała
Miejsce pracy: Opole
Nr Ref.: SOK/049/PWY
Zadania:
- Obsługa Klienta detalicznego i hurtowego
- Utrzymywanie bardzo dobrych relacji z kontrahentami - Architekci, Projektanci, Firmy Budowlane i Instalacyjne, Inwestorzy
- Organizowanie i prowadzenie spotkań branżowych dla kontrahentów
- Ścisła współpraca z innymi handlowcami oraz z branżowymi projektantami
- Kreowanie kierunków sprzedaży i jej wsparcie dla salonów łazienek
- Realizacja budżetu sprzedażowego na wyznaczonym poziomie
- Budowanie dobrego wizerunku firmy
Wymagania:
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
- Wykształcenie wyższe, ewentualnie średnie kierunkowe
- Wysoko rozwinięte zdolności sprzedażowe, komunikatywność
- Umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy
- Samodzielność, kreatywność, aktywność w działaniu, dyspozycyjność
Oferujemy:
- Zatrudnienie stałe u klienta - umowa o pracę
- Po okresie próbnym zatrudnienia na czas nieokreślony
- Wynagrodzenie podstawowe + premia sprzedażowa
- Praca stacjonarna / terenowa na terenie województwa
- Stabilizację zatrudnienia
- Niezbędne narzędzia pracy
Agencja zatrudnienia - nr certyfikatu 412.
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.