Colian Logistic to dynamicznie rozwijająca się firma wchodząca w skład Grupy Kapitałowej Colian SA. Spółka zajmuje się prowadzeniem kompleksowej logistyki dla marek: Solidarność, Goplana, Grześki, Jutrzenka, Appetita, Hellena, a także klientów zewnętrznych z różnych branż.
W chwili obecnej poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Kostrzyn Wielkopolski
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Przyjmowanie i realizowanie zamówień klientów spółki,
- Monitorowanie i kontrolowanie procesu realizacji zamówień,
- Udzielanie informacji klientom,
- Obsługę reklamacji,
- Administrowanie dokumentacją zleceń,
- Rozliczanie promocji sprzedażowych,
- Współpracę z innymi działami takimi jak: dział sprzedaży, magazyn, transport, Trade Marketing itp.
Od kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenia minimum średniego,
- Mile widziane doświadczenie w obszarze FMCG,
- Minimum roku doświadczenia na stanowiskach: call center, dział obsługi klienta, obsługa magazynu,
- Znajomości programu Excel na poziomie zaawansowanym,
- Mile widziana znajomość programu SAP, BW,
- Samodzielności w rozwiązywaniu problemów,
- Dobrej organizacji pracy
- Zdolności analitycznych,
- Radzenia sobie z pracą w warunkach stresu.
Kandydatom oferujemy:
- Samodzielne, odpowiedzialne stanowisko pracy,
- Możliwość realizowania własnych pomysłów i wizji,
- Pracę dynamiczną i pełną wyzwań,
- Standardowe narzędzia pracy (komputer, telefon komórkowy).