Grupa Work Service działa od 1999 roku i jest największą agencją zatrudnienia w Polsce. Oferujemy pracę tymczasową, stałą i za granicą. Każdego roku dzięki nam zatrudnienie znajduje blisko 300 tysięcy osób. Już ponad 3000 pracodawców wybrało Work Service na swojego partnera w biznesie, dlatego jesteśmy w stanie znaleźć dla Ciebie najbardziej odpowiednie miejsce pracy u sprawdzonych pracodawców.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Grupa Work Service świadczy kompleksowe usługi zarządzania personelem oraz doboru i rekrutacji pracowników od ponad 10 lat. Jesteśmy niekwestionowanym liderem w branży Human Resources w Polsce. Opieramy swoje działania na wieloletnim doświadczeniu i wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi pracy. Działamy na terenie całej polski poprzez sieć 25 biur i 150 mobilnych doradców personalnych.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Specjalista ds. Obsługi Klienta ze znajomością języków obcych (Kraków, Katowice)
Miejsce pracy: Zielona Góra
Nr Ref.: SOK/DP-09/PL
Nr Ref.: SOK/DP-09/PL
Opis stanowiska:
- wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów w języku obcym w zakresie IT (pierwsza linia wsparcia)
- przyjmowanie i przekazywanie zgłoszeń do kolejnych linii wsparcia
- monitorowanie zgłoszeń użytkowników.
- podstawowa pomoc w zakresie helpdesk.
Wymagania:
- znajomość jednego z języków: angielski (min C1), niemiecki, holenderski, francuski, duński, flamandzki, norweski, szwedzki lub fiński (min B2) - warunek konieczny
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- podstawowa znajomość systemu Windows i pakietu MS Office
- gotowość do pracy w systemie zmianowym.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- atrakcyjne warunki finansowe (podstawa, premie, nagrody)
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych
- możliwość szkoleń i rozwoju zawodowego
- pakiet relokacyjny w przypadku zmiany miejsca zamieszkania
- dodatki na dojazdy do pracy
- pracę w systemie zmianowym.