Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne.
Specjalista ds. Obsługi Klienta ze znajomością języka niemieckiego
Praca Tymczasowa
Nr Ref.: ONB/050/ZEG
Zadania:
- Pierwsza linia wsparcia dla zagranicznych klientów
- Ewidencję problemów zgłaszanych przez użytkowników
- Udzielanie informacji o statusach zgłoszenia
- Aktywna współpraca z pracownikami innych działów
- Utrzymywanie doskonałych relacji z klientami
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Biegła znajomość języka niemieckiego
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku nie jest wymagane (pracodawca zapewnia niezbędne szkolenia)
- Nastawienie pro klienckie
- Wysoki poziom umiejętności interpersonalnych
- Ogólna wiedza na temat Windows, Office,
- Wysoki poziom umiejętności analitycznych
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Nowoczesne środowisko pracy
- Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej organizacji
- Profesjonalne szkolenia
- Samodzielną i odpowiedzialną pracę
- Bogaty pakiet świadczeń dodatkowych