LeasingTeam Sp. z o.o. to jeden z liderów rynku agencji zatrudnienia, outsourcingu i doradztwa HR. Współpracujemy ze znanymi i cenionymi polskimi oraz międzynarodowymi firmami, na rzecz których zatrudniamy rocznie 30 tys. pracowników. Dla naszych Klientów jesteśmy sprawdzonym partnerem biznesowym, a dla naszych Pracowników przyjazną Agencją Zatrudnienia. Nasz numer wpisu w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia to 636. Więcej informacji o nas znajdziesz na www.leasingteam.pl
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta (ze znajomością języka francuskiego)
Miejsce pracy: Gdańsk
Nr ref.: OK/11/15
Opis stanowiska:
Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało:
- Nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi Klientami oraz budowanie długofalowych relacji;
- Obsługa bieżących Klientów w zakresie sprzedaży;
- Analizowanie rynku oraz monitoring działań konkurencji;
- Przygotowywanie ofert oraz prowadzenie negocjacji handlowych;
- Kształtowanie i promowanie wizerunku firmy;
- Realizacja strategii firmy na danym terenie.
Wymagania:
- Bardzo dobrej znajomości języka francuskiego;
- Minimum 2- letniego doświadczenia w pracy w Obsłudze Klienta;
- Doświadczenia w budowaniu długofalowych relacji biznesowych;
- Umiejętności pracy w zespole i łatwości w nawiązywaniu kontaktów;
- Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia;
- Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- Zatrudnienie w oparciu umowę o pracę;
- Duże możliwości rozwoju zawodowego.
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi Kandydatami.