Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
  • Customer Service Specialist with Czech

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals for...
  • Customer Service Professional with French

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    23 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

    Synevo Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Zwycięska 14 CA/A​    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: Obsługa Pacjentów odwiedzających Punkt Pobrań; Aktywna sprzedaż produktów dodatkowych zgodnie z aktualną ofertą; Informowanie Pacjentów o dostępnej ofercie i akcjach promocyjnych; Obsługa kasy fiskalnej i systemu do obsługi Pacjentów; Prowadzenie dokumentacji medycznej...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian (C2,...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    GCC7 Services Ltd   dolnośląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami. Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl   dolnośląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Transakcji Klientowskich

    Bank Pocztowy S.A.   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Twój zakres obowiązków ewidencja, potwierdzanie i rozliczanie transakcji zawartych przez Departament Skarbu z klientem instytucjonalnym (FX Spot) realizacja i rozliczanie poleceń wypłaty w obrocie dewizowym w systemie SWIFT i TARGET; realizacja zasileń rachunków w innych bankach pod obsługę...
  • Pracownik do spraw finansowych i rozliczeń projektów

    Urząd Miejski Wrocławia   Wrocław, ul. Wojciecha Bogusławskiego 8    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    stanowisko do spraw finansowych i rozliczeń projektów Wydział Klimatu i Energii
  • Specjalista ds. Wynajmu

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Obowiązki: Pozyskiwanie i negocjowanie umów najmu z głównymi sieciami handlowymi; Opracowywanie strategii i analiz finansowych dla wynajmowanych powierzchni handlowych; Ocena lokalizacji centrów handlowych i analiza ich konkurencyjności; Zapewnienie kompleksowej obsługi sieci najemców;...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie Specjalista ds. Obsługi Klienta Dolnośląskie
Specjalista ds. obsługi klienta (zaawansowana znajomość Excela)

Specjalista ds. obsługi klienta (zaawansowana znajomość Excela)

PGB Human Resources
dolnośląskie
praca stacjonarna
3051 dni temu

Agencja Doradztwa Personalnego PGB Human Resources dla jednego ze swoich Klientów, międzynarodowej firmy produkcyjno-handlowej zajmującej się profesjonalną obsługą w zakresie technologii klejenia poszukuje osoby na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta (zaawansowana znajomość Excela)
Miejsce pracy: dolnośląskie
Nr ref.: SOK_0716_W_I
Opis stanowiska:

Opis stanowiska:

  • kompleksowa obsługa klientów
  • telefoniczny i mailowy kontakt z aktualnymi klientami
  • przygotowywanie prezentacji (Powerpoint)
  • współpraca z zespołem i kierownictwem
  • realizowanie zamówień i wystawianie faktur
  • analiza sprzedaży
  • dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie
Wymagania:

Wymagania:

  • doskonała znajomość programów Excel (biegła i aktywna znajomość narzędzi typu tabele przestawne a najlepiej dodatek Power Pivot i język DAX) i Powerpoint
  • doświadczenie w analizie danych (dotyczących sprzedaży) z wykorzystaniem Excela
  • doświadczenie w zakresie obsługi klientów (preferowane w firmie prowadzącej działalność handlową)
  • komunikatywności, umiejętności szybkiej identyfikacji problemów
  • umiejętności szybkiej nauki zagadnień związanych z problematyką techniczną
  • łatwości w nawiązywaniu relacji w komunikacji telefonicznej oraz pocztą elektroniczną
  • umiejętności obsługi komputera: klient poczty, przeglądarka web, pakiet biurowy
  • dyspozycyjność i zaangażowanie
  • znajomość języka czeskiego, angielskiego lub niemieckiego będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • pracę w międzynarodowym środowisku
  • atrakcyjne warunki finansowe
  • benefity (opieka zdrowotna, pakiet socjalny, itp)
  • szkolenia
  • przyjazną atmosfera pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

OFFICE ADMINISTRATION

recruitment practice
Rekrutacja pracowników w administracji PGB Human Resources jest obecne w czterech obszarach działalności związanej z zasobami ludzkimi:
  • rekrutacja pracowników, selekcja i doradztwo personalne (Assessment Center, testy osobowościowe, werbalne analityczne, head-huniting, executive search),
  • szkolenia i rozwój (teambulding, Development Center),
  • doradztwo HR (audyty, systemy motywacyjne),
  • outsorcing (wsparcie sił sprzedaży, interim management).
PGB Human Resources Sp. z o.o.

info@pgbhr.com

www.pgbhr.com

Numer w rejestrze agencji: 6457

Nasze usługi:
  • Rekrutacja i selekcja
  • Head-hunting
  • Executive search
  • Testy kompetencyjne
  • Assessment Centre
Specjalizacje rekrutacyjne:
  • Administracja biurowa
  • Budownictwo i nieruchomości
  • Finanse i bankowość
  • Inżynieria i Technologia
  • IT
  • Logistyka, Spedycja, Zakupy
  • Marketing
  • Medycyna i Farmacja
  • Obsługa Klienta, Call Center
  • Prawo
  • Sprzedaż B2B

Zachęcamy również do przesyłania swojego CV również pod kątem innych projektów rekrutacyjnych na adres

rekrutacja@pgbhr.com
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
  • Customer Service Specialist with Czech

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals for...
  • Customer Service Professional with French

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    23 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

    Synevo Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Zwycięska 14 CA/A​    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: Obsługa Pacjentów odwiedzających Punkt Pobrań; Aktywna sprzedaż produktów dodatkowych zgodnie z aktualną ofertą; Informowanie Pacjentów o dostępnej ofercie i akcjach promocyjnych; Obsługa kasy fiskalnej i systemu do obsługi Pacjentów; Prowadzenie dokumentacji medycznej...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian (C2,...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    GCC7 Services Ltd   dolnośląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami. Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl   dolnośląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Transakcji Klientowskich

    Bank Pocztowy S.A.   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Twój zakres obowiązków ewidencja, potwierdzanie i rozliczanie transakcji zawartych przez Departament Skarbu z klientem instytucjonalnym (FX Spot) realizacja i rozliczanie poleceń wypłaty w obrocie dewizowym w systemie SWIFT i TARGET; realizacja zasileń rachunków w innych bankach pod obsługę...
  • Pracownik do spraw finansowych i rozliczeń projektów

    Urząd Miejski Wrocławia   Wrocław, ul. Wojciecha Bogusławskiego 8    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    stanowisko do spraw finansowych i rozliczeń projektów Wydział Klimatu i Energii
  • Specjalista ds. Wynajmu

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Obowiązki: Pozyskiwanie i negocjowanie umów najmu z głównymi sieciami handlowymi; Opracowywanie strategii i analiz finansowych dla wynajmowanych powierzchni handlowych; Ocena lokalizacji centrów handlowych i analiza ich konkurencyjności; Zapewnienie kompleksowej obsługi sieci najemców;...