- Reprezentowanie marki poprzez obsługę zapytań klientów telefonicznie, przez formularz internetowy lub czat.
- Realizacja procedur w celu szybkiej i profesjonalnej obsługi klienta.
- Obsługa reklamacji gwarancyjnych i koordynacja usług naprawczych.
- Udzielanie wsparcia w rozwiązywaniu problemów technicznych.
- Rozwiązywanie skarg, realizacja zamówień, zarządzanie zwrotami oraz udzielanie informacji o produktach, zapewniając płynne doświadczenie klienta.
- Wsparcie klientów w całym procesie zakupowym – od odpowiedzi na pytania po zarządzanie incydentami i zapytaniami.
- Dążenie do podnoszenia satysfakcji i lojalności klientów poprzez skuteczne rozwiązywanie ich spraw.
- Biegłość w języku niemieckim na poziomie C1/C2 oraz dobra znajomość języka angielskiego (B2).
- Doświadczenie w obsłudze klienta, najlepiej w branży produktów konsumpcyjnych.
- Umiejętność pracy z różnymi systemami i platformami (np. CRM, WebChat).
- Znajomość pakietu Microsoft Office.
- Umiejętność empatii wobec klientów przy zachowaniu obiektywnego podejścia.
- Doskonałe maniery telefoniczne i efektywność w rozwiązywaniu zapytań.
- Umiejętność pracy zespołowej, pozytywne nastawienie, zdolność do wspierania kolegów.
- Wykształcenie średnie lub podobne.
- Doświadczenie w obsłudze klienta w centrum kontaktowym.
- Doświadczenie w obsłudze skarg zapewniającej satysfakcję klientów.
- Znajomość platform mediów społecznościowych i/lub e-commerce.
- Doświadczenie w sprzedaży dodatkowej lub sprzedaży krzyżowej.
- Zainteresowanie nowymi technologiami, takimi jak AI.
- Pracę w nowoczesnym biurze w Global Office Park w centrum Katowic.
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna (LuxMed), kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie, szkolenia językowe.
- Atrakcyjny bonus za polecenie znajomych.
- Przyjazne, międzynarodowe środowisko pracy.
- Możliwość rozwoju zawodowego.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.