- Obsługa klientów niemieckojęzycznych poprzez czat oraz mail
- Udzielanie informacji dotyczących statusów zamówień oraz dostaw
- Rozwiązywanie problemów i reklamacji klientów
- Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta
- Współpraca z innymi działami firmy w celu rozwiązania problemów klientów
- Przegląd zgłoszonych problemów w uzgodnionym czasie realizacji i standardach jakości
- Zachowanie profesjonalizmu i pozytywnego podejścia w kontakcie z klientem
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie B2/C1
- Doskonałe umiejętności interpersonalne i wielozadaniowość
- Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta lub w pracy o podobnym charakterze mile widziane
- Umiejętność pracy samodzielnej jak i w zespole
- Motywacja i chęć do pracy oraz do nauki
- Doskonała umiejętność obsługi komputera oraz MS Office
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.