WNS (Holdings) Limited (NYSE: WNS) is a global Business Process Management (BPM) leader. We offer business value to 300+ clients around the world by combining operational excellence with deep domain expertise in key industry verticals, including banking and financial services, healthcare, insurance, manufacturing, media and entertainment, consulting and professional services, retail and consumer packaged goods, telecom, shipping and logistics, travel and leisure, and utilities.
WNS delivers an entire spectrum of BPM services in customer interaction services, finance and accounting, human resource, research and analytics, technology solutions and industry-specific processes. More than 35,000 employees serve across 53 delivery centers located in China, Costa Rica, India, the Philippines, Poland, Romania, South Africa, Sri Lanka, Turkey, UK and US.
Osoby te będą zajmować się:
- Prowadzeniem efektywnej komunikacji z klientami drogą mailową i telefoniczną
- Zarządzaniem zapytaniami i reklamacjami klientów
- Identyfikowaniem potrzeb klientów, dookreślaniem informacji i proponowaniem rozwiązań oraz alternatywnych działań
- Doradzaniem klientom w zakresie produktów i usług
- Współpracą z innymi działami i zespołami w celu zapewnienia najlepszego i szybkiego wsparcia klientów
- Dbaniem o wysoki poziom obsługi i pozytywną relację z klientami
- Polepszaniem i uaktualnianiem swojej wiedzy związanej z produktami oraz procesem, korzystając z dostępnych materiałów i szkoleń
Szukamy osób, które:
- Znają język włoski na poziomie min. B2
- Posługują się j. angielskim w stopniu komunikatywnym
- Potrafią sprawnie komunikować się pisemnie i ustnie
- Są elastyczne i ciekawe nowych doświadczeń
- Proaktywnie szukają rozwiązań dla nowych lub trudnych sytuacji
- Szybko się uczą przy zapewnionym wsparciu
- Są odpowiedzialne i można na nich polegać
- Potrafią pracować w dynamicznym otoczeniu, stawiać sobie priorytety i zarządzać swoim czasem
- Świetnie czują się pracując w zespole
- Sprawnie obsługują komputer
W zamian oferujemy:
- Pracę dla najlepszego Pracodawcy w rankingu AON Best Employer 2017!
- Codzienny kontakt z żywym językiem włoskim w profesjonalnym zespole
- Szkolenie wprowadzające w obsługę klienta w branży turystycznej
- Atrakcyjne Benefity do wyboru w tym m. in. prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, bilety do kina, bony paliwowe, bony do różnych sklepów (IKEA, MediaMarkt, Sephora, Smyk, Empik, Tesco, itp.)
- Umowę o pracę na czas nieokreślony (po okresie próbnym)
- Szeroki wachlarz szkoleń wewnętrznych (w tym kursy językowe)
- Owoce dla całego zespołu w każdy poniedziałek
- Spotkania i wyjazdy integracyjne