- Wsparcie klientów w instalacji oraz obsłudze kamer bezpieczeństwa.
- Odpowiadanie na zapytania klientów: telefon, chat, email.
- Wprowadzanie danych do systemu.
- Znajomość języka szwedzkiego na poziomie B2/C1.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (B2).
- Otwartość w relacjach z klientami.
- Umiejętność swobodnej komunikacji telefonicznej.
- Min. pół roku doświadczenia w obsłudze klienta lub w branży nowych technologii.
- Zainteresowanie nowymi technologiami.
- Umiejętności analityczne.
- Umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin.
- Pracę zmianową 8 godzin dziennie (zmiany między 9:00 a 19:00).
- Solidne przygotowanie do pracy.
- Praca w nowoczesnym biurze w Katowicach.
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna LuxMed, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie).
- Atrakcyjne promocje i szybką ścieżkę rozwoju dla najlepszych.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.