Progres Permanent Recruitment to lider rozwiązań HR w dziedzinie rekrutacji stałych. Już od 18 lat wspieramy przedsiębiorstwa w całej Polsce w doborze inżynierów, kadry zarządzającej, specjalistów, menadżerów w sektorach takich jak BPO, Logistics, Engineering, Finance, IT, Sales & Marketing. Należymy do Grupy Progres – eksperta w zakresie nowoczesnych usług HR dla biznesu, działającego w ponad 22. prężnie rozwijających się oddziałach na terenie całego kraju. Zaufało nam już ponad 1500 firm.
Obecnie lider z branży modowej poszukuje kandydata na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem rumuńskim
Miejsce pracy: Gdańsk, Gdynia, Kwidzyn, Lębork, Sopot
Wyzwania, które chcemy Ci zaproponować to:
- Efektywna obsługa Klienta zagranicznego oraz polskiego;
- Monitorowanie procesów związanych z realizacją zamówień;
- Profesjonalne wsparcie Klientów w zakresie przez nich zgłaszanym poprzez kontakt telefoniczny, e-mail, chat itp.;
- Realizacja tłumaczeń i weryfikacja językowa wskazanych treści;
- Budowanie otwartych relacji z Klientami, które umożliwią długofalowe nawiązywanie współpracy;
- Wewnętrzna komunikacja z innymi działami oraz firmami zewnętrznymi.
Ze swojej strony gwarantujemy:
- Samodzielne stanowisko pracy umożliwiające rozwój posiadanych umiejętności oraz umowę o pracę na dłuższy czas – brak okresu próbnego;
- Wolne weekendy – praca wykonywana jest od poniedziałku do piątku;
- Wynagrodzenie dwuskładnikowe umożliwiające spełnianie własnych marzeń;
- Entuzjastyczne podejście bezpośrednich przełożonych oraz pracę stacjonarną w komfortowym biurze z dogodnym dojazdem w Gdańsku;
- Świadczenia, takie jak: karta sportowa, opieka medyczna, prezenty świąteczne, kupony zniżkowe, bezpłatne szkolenia oraz wiele innych;
- Możliwość nauki języków obcych oraz korzystanie z parkingu samochodowego i rowerowego.
Bardzo dobrze, jeżeli:
- Swobodnie rozmawiasz w języku rumuńskim (warunek konieczny);
- Potrafisz komunikować się w języku polskim;
- Jesteś osobą energiczną, która umiejętnie nawiązuje długotrwałe relacje z drugim człowiekiem;
- Posiadasz doświadczenie w pracy z Klientem;
- Potrafisz realizować działania w sytuacjach stresogennych;
- Wyróżniają Cię wysokie umiejętności organizacyjne oraz determinacja w osiąganiu celów.