Sitel Group jest jednym z wiodącym przedsiębiorstwem w branży firm dostarczających rozwiązania z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń i zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu i analityki.
Poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Lokalizacja: biuro w Warszawie lub praca z domu
Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych pacjentów zmagających się z cukrzycą. Utrudnia ona życie wielu osobom, ale rozwiązanie proponowane przez naszego partnera sprawia, że staje się ono dużo prostsze.
BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA:
- wspieranie pacjentów drogą mailową i telefoniczną;
- edukację pacjentów;
- wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych;
- rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami
ZGŁOŚ SIĘ DO NAS, JEŚLI:
- mówisz w języku polskim na poziomie przynajmniej C1;
- jesteś empatyczny i dokładny;
- chcesz rozwijać swoje umiejętności komunikacyjne;
- chcesz zdobywać dodatkowe doświadczenie;
- chciałbyś sam decydować o tym czy pracować zdalnie, czy stacjonarnie;
- godziny pracy: 8:00 - 18:00, Poniedziałek - Piątek (8 godzin dziennie);
- masz własny sprzęt komputerowy.
DODATKOWO MOŻESZ LICZYĆ NA:
- dofinansowanie karty multisport oraz prywatnej opieki medycznej Medicover;
- rodzaj umowy wybierasz sam (umowa zlecenia lub umowa o pracę);
- dodatkowe atrakcje w pracy i po pracy podczas licznych interaktywnych konkursów i imprez integracyjnych;
- dofinansowanie do okularów i wczasów, program poleceń pracowniczych, bony na różne okazje (Święta, Dzień Dziecka itp.);
- pracę w różnorodnym zespole w wielokulturowym środowisku;
- rozwój zawodowy dzięki szkoleniom i współpracy między lokalizacjami na poziomie międzynarodowym.
Brzmi dobrze? Nie wahaj się. Czekamy na Ciebie!!! :)
Poznaj
Foundever
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.