Dołącz do naszego zespołu w Foundever!
Szukasz pracy w dynamicznym środowisku, gdzie możesz rozwijać swoje umiejętności i zdobywać doświadczenie w branży outsourcingu i konsultingu? Jesteśmy wiodącą firmą zatrudniającą 1500 wspaniałych pracowników w całej Polsce (Warszawa, Gdańsk i praca zdalna), a teraz szukamy Ciebie, aby dołączyć do naszego zespołu!
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem polskim i angielskim
Praca z biura w Warszawie.
Twoje codzienne zadania:
- Zapewnianie najwyższego poziomu obsługi klienta (czat/e-mail/telefon);
- Odbieranie połączeń przychodzących i osiąganie celów wyznaczonych przez klienta;
- Przestrzeganie polityki i procedur firmy;
- Wykonywanie codziennych zadań w sposób efektywny i terminowy;
- Osiąganie celów jakościowych dotyczących połączeń i satysfakcji klienta.
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Język: Biegła znajomość języka angielskiego (C1) i polskiego (C1);
- Doświadczenie: Dobrze, jeśli masz doświadczenie w sprzedaży/customer service;
- Technologia: Znajomość MS Office i rozwinięte umiejętności obsługi komputera;
- Osobowość: Bycie zmotywowanym i entuzjastycznie nastawionym.
Dodatkowe atuty:
- Umiejętność wyznaczania priorytetów i planowania;
- Niezależność I umiejętność pracy z minimalnym nadzorem;
- Umiejętność rozwiązywania problemów;
- Zwracanie uwagi na szczegóły;
- Umiejętności sprzedażowe.
Warunki pracy:
- Rodzaj umowy wybierasz sam (umowa zlecenie dla studentów lub umowa o pracę dla pozostałych);
- Praca stacjonarna w naszym nowym biurze w Warszawie.
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
- Zapewniamy współfinansowanie okularów i wakacji, program poleceń pracowniczych, vouchery na różne okazje (Boże Narodzenie, Dzień Dziecka itp.);
- Oferujemy prywatne ubezpieczenie Medicover;
- Dostępna jest karta Multisport, a także wewnętrzny program Everbetter promujący zdrowy styl życia;
- Rozwój zawodowy poprzez szkolenia i współpracę między lokalizacjami na poziomie międzynarodowym.
Poznaj
Foundever
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.