Ogłoszenie numer: 9533686, z dnia 2025-03-12
Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim
Miejsce pracy: podkarpackie
Opis stanowiska
- Udzielanie pomocy klientom przez telefon i e-mail,
- Dostarczanie wsparcia technicznego, w tym testy szybkości internetu, rozwiązywanie problemów, instalacje routerów,
- Obsługa zapytań dotyczących umów i rozliczeń,
- Profesjonalne zarządzanie reklamacjami klientów,
- Promowanie i sprzedaż dodatkowych produktów po rozwiązaniu problemów.
Wymagania
- Skupienie na jakości obsługi i doświadczeniu klienta,
- Biegłość w języku niemieckim (min. poziom C1),
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne,
- Wiedza techniczna i administracyjna,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego lub polskiego (min. poziom B2).
Oferujemy
- Równe szanse dla wszystkich,
- Międzynarodowe środowisko pracy,
- Inwestycje w rozwój przez coaching i mentoring,
- Eventy integracyjne,
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.